Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی از کتابخانه مدرسه آیت الله خویی و کتابخانه قلم و کافه کتاب آفتاب بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، جعفر مروارید همزمان با آغاز هفته کتاب و کتابخوانی با حضور در کتابخانه آیت الله خویی و کتابخانه عمومی قلم و کافه کتاب از این سه مرکز بازدید کرد و در جریان فعالیت آن قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در این دیدار از مدیر مجموعه کتابخانه عمومی قلم و کافه کتاب خواست در بیستمین دوره نمایشگاه کتاب حضور یابند و مردم را با فعالیت های خود آشنا سازند.

 

وی همچنین اظهار کرد: در این دوره از نمایشگاه کتاب، بخشی با عنوان دوستداران کتاب وجود دارد که می تواند فضایی برای معرفی این حوزه ها باشد.

 

وی کافه کتاب را یکی از بهترین مکان ها برای مطالعه و خرید کتاب خواند وافزود: بسیار خرسندیم که بخش خصوصی در این راستا گام برداشته است واین مکان پاتوق خوبی برای دوستداران کتاب است.

پایان پیام/483

منبع: شبستان

کلیدواژه: شبستان یزد بیرجند ارزانی خراسان جنوبي تامین اجتماعی محمد جواد ظریف شهید مدافع حرم گیلان شهید بابک نوری هریس مدیرکل فرهنگ و ارشاد خراسان رضوی هفته کتاب و کتابخوانی بازدید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۶۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان گفت: در شش ماهه گذشته شاهد رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، معصومه حسنی خونسار عصر امروز در دیدار دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری؛ راه‌اندازی محافل قرآنی و کتابخانه هدهد سفید را از اقدامات مؤثر این دولت ذکر کرد و اظهار داشت: در حال حاضر 54 با کتابخانه عمومی در استان وجود دارد که از این تعداد 16 باب روستایی و 38 باب کتابخانه شهری و مشارکتی با سایر ادارات هستند.

وی از عضویت 51 هزار نفر در کتابخانه‌های کردستان خبر داد و گفت: 900 هزار جلد کتاب در کتابخانه‌های استان وجود دارد و در شش ماهه گذشته شاهد رشد 3 برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان بوده‌ایم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان افزود: راه‌اندازی کتابخانه مرکزی حضرت آیت‌الله خامنه ای یکی از مهم ترین و برجسته ترین اقدامات در این زمینه بوده که خوشبختانه به خوبی مورد توجه علاقمندان به کتاب و کتابخوانی قرار گرفته است.

وی برگزاری نشست‌های مطالعاتی، نشست‌های کتابخوان، کارگاه‌های آموزشی، جلسات مشاوره، محافل ادبی، نشست‌های جمع‌خوانی کتاب، رونمایی از کتاب، مسابقات کتابخوانی مکتوب و مجازی، نقد کتاب، نشست‌های تخصصی کتابخوان، قصه‌گویی، برنامه‌های ویژه در بخش‌های کودک، جشنواره رضوی، جشنواره قصه‌گویی، طرح‌های «هدهد سفید» و «با هم بخوانیم» را از جمله این برنامه‌ها برشمرد.

حسنی عنوان کرد: در سال گذشته 24 هزار و 500 جلد کتاب با موضوعات متنوع از سوی خیرین و واقفین کتاب اهدا شده که بسیار حائز اهمیت است.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کردستان خواستار حمایت مسئولان استان از کتابخانه‌های عمومی شد و تصریح کرد: توجه به ترویج فرهنگ کتابخوانی می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در ارتقای شاخص‌های کتابخوانی داشته باشد.

انتهای پیام/481/

دیگر خبرها

  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد
  • شعار سی‌وپنجمین نمایشگاه کتاب تهران پیام‌های مهمی دربر دارد/ پنجره‌ای گشوده به تمدن ایران زمین
  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • نشست مدیرکل اتباع خراسان رضوی با نماینده مشهد در مجلس
  • رشد ۳ برابری فعالیت‌های فرهنگی در کردستان
  • بازدید معاون دادستان مرکز خراسان رضوی از نقاط حادثه‌ساز جاده کلات
  • اختتامیه جشنواره استعدادیابی از مدرسه و محله تا انجمن در زابل
  • مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز:صدای امثال علی نژاد ها در غرب برای بی حجاب کردن دختران معصوم این مملکت صدای کودتای سازمان سیا است