Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف یک انبار برنج احتکار شده به میزان ۲۳۰ تن خبر داد. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۹ استانها خراسان شمالی نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنوردبه نقل از پایگاه خبری پلیس سردار علیرضا مظاهری اظهار کرد: در پی گزارش واصله مبنی بر احتکار کالای اساسی برنج توسط سود جویان دریکی از انبارهای حواشی شهرستان بجنورد اقدامات پلیسی در این رابطه آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در این راستا اکیپی از مأموران پلیس آگاهی و کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت و نماینده سازمان تعزیرات حکومتی استان خراسان شمالی در محل موردنظر حاضر انبار شناسایی و مالک آن دستگیر شد.

فرمانده انتظامی خراسان شمالی اظهار داشت: در بازرسی از انبار مذکور مقدار تقریبی 230 تن برنج وارداتی به ارزش تقریبی 20 میلیارد ریال کشف و در اجرای دستور مقام قضایی انبار توسط پلیس پلمپ گردید.

این مقام ارشد انتظامی بیان داشت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی گردید.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به اینکه پلیس بااقتدار و جدیت با اخلالگران اقتصادی برخورد می‌کند از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز و قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را در اسرع وقت از طریق تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

انتهای پیام/ن

R7719/P1361/S6,55/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۹۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،سرهنگ هادی سلمانی گفت: مأموران انتظامی شهرستان زیرکوه انبار احتکار ارزاق عمومی را شناسایی کردند که در بازرسی از آن ۲ تن و ۱۰۰ کیلو گرم شکر کشف کردند.

وی افزود: ارزش این میزان کالای احتکار شده ۷۱ میلیون و 400 هزار تومان برآورد شده است .

فرمانده انتظامی زیرکوه افزود:  مأموران در این خصوص یک متهم را دستگیر کردند.

وی گفت: متهم دستگیر شده به همراه پرونده برای  سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.


دیگر خبرها

  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • کشف ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • کشف انبار احتکار ۳۳ میلیاردی کالاهای اساسی در بندرعباس
  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • کشف بیش از ۲ تن شکر احتکار شده در زیرکوه
  • کشف ۲۲ تن برنج احتکار شده در خراسان جنوبی
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • دپوی بیش از ۶۰۰ میلیارد ریال لوازم یدکی قاچاق در انبار لو رفت