Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازمان هواشناسی فارس اعلام کرد: بیشترین میزان بارش سامانه اخیر در استان متعلق به سپیدان است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از شیرازه، براساس گزارش ها بیشترین میزان بارندگی اخیر در شهرستان‌های سپیدان با ۸۲ و ۶ دهم میلی متر، نورآباد ممسنی با ۶۳ و ۷ دهم میلی متر و درودزن ۵۴ و ۸ دهم بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین خنج، زرین دشت، فورگ داراب، لار و لامرد ۵ شهرستان از استان هستند که بارشی نداشته اند و در دیگر شهرستان‌ها از ۷ دهم میلی متر تا ۸۲ و ۶ دهم باران باریده است.


آمار بارندگی در شهرستان فارس

    گرفتاری بیش از ۳۰ خانوار عشایری در بارندگی‌های اخیر   آزادی مدیر کل مدیریت بحران استانداری فارس با بیان اینکه بارندگی‌های اخیر خسارتی نداشته است، اظهار کرد: بر اساس آمار بدست آمده در شهرستان سپیدان ۳۲ خانوار عشایری دچار آبگرفتگی شدند.   وی تصریح کرد: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفت این عشایر جابجا و تمام امکانات از جمله مواد غذایی، پتو و خوراک دام در اختیار این عشایر قرار داده شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۲۹۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، هواشناسی تا عصر فردا، جمعه هفتم اردیبهشت برای برخی مناطق استان فارس، بارش‌های رگباری و پراکنده را پیش بینی کرد.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی فارس، تا ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه بامداد امروز پنجشنبه ششم اردیبهشت ، شهرستان بوانات با ۲۷ و هشت دهم میلی متر بیشترین میزان بارندگی اخیر  را به خود اختصاص داد و در شیراز هم ۲۲ و ۲ دهم میلی متر باران بارید.
بر اساس این گزارش، پس از بوانات، صفاشهر با ۲۵ و ۹ دهم میلی متر، اقلید با ۲۴ میلی متر، شیراز با ۲۲ و ۲ دهم میلی متر و  شهرستان رستم هم با ۲۲ میلی متر بیشترین بارش‌ها را داشتند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور برخلاف بارندگی‌های اخیر
  • برخلاف بارندگی‌های اخیر؛ کاهش ۲۵.۹ میلی‌متری بارش‌ها در کشور
  • بارش بیش از ۲۰۰ میلی متر باران از ابتدای سال آبی
  • بهاران پربارش فارس
  • بهار پربارش امسال با افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • افزایش متوسط بارندگی استان فارس در سامانه بارشی اخیر
  • ادامه بارش‌های رگباری در فارس تا عصر فردا
  • بارش‌های اخیر اردستان در نیم قرن گذشته بی‌سابقه بود
  • میزان بارندگی در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/ بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر
  • میزان بارندگی امروز در چهارمحال‌ و بختیاری اعلام شد/بیشترین بارش‌ها برای فرخشهر