Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

علیرضا بازارگان که به عنوان نخبه ملی شناخته شده است در کانال تلگرامی خود نوشت:

در تمام کشورهای اروپایی، زن ها بیشتر از مردها کارهای خانه را انجام می دهند. در بهترین حالت (سوئد و دانمارک) فقط حدود نیمی از مردها در آشپزی و انجام کارهای خانه فعال هستند.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: سوئد کشورهای اروپایی مردان زن اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۲۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، جبلی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره برنامه انتخاباتی صداوسیما، اظهار کرد: مناظره ها و برنامه های انتخاباتی در حال ضبط است و در زمان تبلیغات پخش خواهد شد.

به گزارش ایسنا،وی در پاسخ به این پرسش که چه نمره ای به عملکرد صداوسیما در موضوع عفاف و حجاب می دهید، اظهار کرد: نمره خیلی بالایی نیست، نه اینکه کار زیادی انجام نشده است، بلکه باید کارهای بیشتری انجام شود، چون موضوع حجاب فراگیری زیادی دارد. برنامه های صداوسیما آماده شده و به حجم آن از لحاظ کمی و کیفی اضافه می شود. برنامه ما غلبه دادن گفتمان کارآمدی حجاب در امر اجتماعی و کنشگری عفیفانه زن مسلمان است.

جبلی در خصوص دلیل بسته شدن دفتر صداوسیما در کشور آذربایجان، گفت: اطلاعات به روز ندارم، ولی از سال های پیش محدودیت هایی برای صداوسیما و سایر نهادهای فرهنگی ما ایجاد شده بود و تلاش می کنیم از طریق وزارت خارجه این محدودیت برداشته شود.

وی درباره دلیل پخش نشدن سریال حشاشین در ایران، گفت: ساترا مسئولیت دارد تا جلوی پخش محتوای تحریف شده که به درک اجتماعی لطمه می زند و افکار عمومی را منحرف می کند را بگیرد. سریال حشاشین براساس واقعیت نیست، بلکه تحریف تاریخ است و ساترا برای پخش آن به سکوها تذکر داده و سکوها هم حذف کردند.

۲۲۰۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901722

دیگر خبرها

  • جبلی: کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • جبلی :باید کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب انجام شود
  • کارهای بیشتری در موضوع عفاف و حجاب باید انجام شود
  • گنجی که فقط کچل‌ها دارند
  • ثبت فوت مردان ‌در استان زنجان بیشتر از زنان بوده است‌
  • 56 راز سلامت مردان که حتما باید بدانید
  • زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند
  • نتایج جالب یک پژوهش علمی؛ زنان سرما را بیش‌تر از مردان تحمل می‌کنند؟
  • انجام کارهای بی‌منت در گرو داشتن تفکر بسیجی است
  • ضرورت انجام کارهای فرهنگی در حوزه دانش آموزی