Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@17:10:10 GMT

شهدا با رشادت خود ضامن استقلال کشور شدند

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۳۷۷

شهدا با رشادت خود ضامن استقلال کشور شدند

استاندار ایلام گفت: شهدا با رشادت خود ضامن استقلال و آزادی شدند. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۱۷ استانها ایلام نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر امروز در دیدار با خانواده شهید غلامرضا غیاثی اظهار داشت: شهدا با رشادت خود ضامن استقلال و آزادی شدند.

استاندار ایلام گفت: زنده نگه‌داشتن یاد و نام شهدا وظیفه دینی و موجب اقتدار و عزت و سربلندی و استمر امنیت کشور جمهوری اسلامی ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی و رسیدن به آرمان‌های والای آن را در ادامه راه شهدا ممکن دانست و خاطر نشان کرد: شهدا آبروی کشور و راهنمای دقیق برای مقابله با ظلم وزور قدرت‌های ستمگر هستند و امروز افتخار و سربلندی و عزت ایران در مقابل نظام سلطه همین شهدا هستند که به ما درس ایستادگی و مردانگی آموخته‌اند است.

سلیمانی دشتکی مقاومت ایران در برابر تحریم و تهدید آمریکا را یکی از مهمترین اثر‌گذاری مکتب شهدا نام برد و افزود: آمریکا و ایادی آن خوب فهمید‌ه‌اند که تا عمل به خون شهدا در ایران ساری و جاری است، زور و تهدید و تحریم بی‌اثر است.

وی انتقال فرهنگ شهدا به نسل جوان را خواستار و یادآور شد: اهل فرهنگ و رسانه با تمام توان در انتشار و انتقال پیام شهدا به نسل جوان کمک کنند چرا که فرهنگ جهاد وشهادت مصون کننده راه و ادامه انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ع

R7718/P1494/S6,52/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی

شعبان سعید وزیر توسعه صنایع و تجارت تانزانیا در جریان بازدید از یکی از کارخانه‌های بزرگ تولید لوازم خانگی کشور در شهرک صنعتی محمودآباد قم گفت: برای من خیلی جالب بود که مجموعه‌ای با چنین ظرفیت توانسته محصولات متنوعی از انواع لوازم خانگی را به صورت وسیع تولید کند.

او افزود: با توجه به اینکه این مجموعه توانسته به دانش فنی تولید لوازم خانگی با کیفیت و تنوع بالا دست یابد ما بسیار علاقمندیم از تجارب و این توانمندی‌ها در کشورمان استفاده کنیم.

وزیر توسعه صنایع و تجارت تآنزانیا نیاز کشور‌های آفریقایی را به این گونه محصولات بسیار زیاد دانست و یادآور شد: باید تلاش کنیم روابط تجاری و اقتصادی را با تولید کنندگان ایرانی افزایش دهیم.

او افزود: به طور ویژه محصولات این شرکت مورد توجه ما قرار گرفته و ما از مدیران این کارخانه خواسته‌ایم که در تانزانیا حضوری فعال داشته باشند تا محصولات ایرانی بیش از پیش در بازار‌های آفریقایی وارد شود.

قائم مقام این واحد صنعتی هم گفت: به برکت نظام اسلامی و اقدامات دولت سیزدهم ظرفیت‌های خوبی پیش روی تولید کنند ایرانی قرار گرفته و این آمادگی وجود دارد که سالانه یک میلیون دستگاه انواع لوازم خانگی را به کشور‌های آفریقایی صادر کنیم.

اسحاقی یادآورشد: تانزانیا می‌تواند پل ارتباطی بین جمهوری اسلامی ایران و آفریقا باشد که در گام نخست صادرات محصول و در گام بعدی انتقال دانش فنی را انجام دهیم.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • استقبال وزیر تانزانیایی از انتقال دانش فنی ساخت لوازم خانگی ایرانی
  • تعالی آموزش و پرورش بالندگی ایران اسلامی را به همراه دارد
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • انصاری نیک: «خلیج فارس» هویت ایران و یکی از پایه های قدرت تمدنی کشور است/ غرب نمی خواهد در منطقه امنیت برقرار باشد، زیرا امنیت ضامن توسعه است
  • منصوری:‌ جمهوری اسلامی ایران در دوره اقتدار قرار داد
  • پیشرفت در کنترل نرخ بیکاری کشور/ تولید افزایش یافت
  • ایلام میزبان جشن‌های دهه کرامت است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کشف پیکر مطهر پنج شهید دیگر در دهلران