Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@15:19:33 GMT

حجاب های نفسانی و دنیوی مانع ظهور امام زمان(عج) شده است

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۳۴۲۵

حجاب های نفسانی و دنیوی مانع ظهور امام زمان(عج) شده است

 به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید علیرضا عبادی ظهر شنبه در جمع سربازان گمنان امام زمان(عج) که امروز به مناسبت آغاز امامت حضرت ولیعصر(عج) برگزار شد، اظهار داشت: دل های مشتاقان در هر لباس، مکان و هر زمانی برای انسان کامل که همه خوبی ها در اوست و از همه بدی ها و زشتی ها فاصله دارد، می تپد.

وی با بیان اینکه پذیرفتن ولایت حضرت ولی عصر(عج) تنها با جشن و تبریک قابل حل نیست، بیان کرد: برای ورود در ولایت حضرت حجت(عج) باید با مکتب ایشان سنخیت داشته باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در حال حاضر ظلم دنیا را پر کرده، دزدهای مجهز به قافله بشریت زده اند و ظلم و ستم می کنند اماعده ای بی تفاوت هستند، عنوان داشت: در هر جای دنیا ظلمی صورت گیرد باید نسبت به آن واکنش نشان دهیم وگرنه در مقابل آن باید پاسخگو باشیم.

سکوت و بی تفاوتی انسان ها سبب ظلم و ستم در دنیا می شود

عبادی با بیان اینکه سکوت و بی تفاوتی انسان هاست که به مستکبران فرصت جنایت در این کشورها را می دهد، عنوان داشت: آن ها در سایه سکوت و بی تفاوتی این کارها را می کنند.

وی با تأکید بر اینکه اگر دنیا فریاد بزند کسی جرات نمی کند این کارها را انجام دهد، بیان داشت: بنابراین در کشتار کودکان یمن تنها کسی که به آن ها شلیک می کند، دخیل نیستند بلکه هر کس سکوت کند در آن شریک است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با اشاره به اینکه طبق روایات پیشوایی و پیرویی تنها با شعار تعریف نشده است، بیان کرد: اگر خدا را دوست دارید باید از او اطاعت کنید.

عبادی با اشاره به اینکه امام عصر(عج) در همه جا حضور دارند اما حجاب های نفسانی و دنیوی مانع برای رسیدن به ایشان است، افزود: مانع حضور نیز همین است امام زمان(عج) آماده است اما این ما هستیم که آماده نیستیم.

وی اضافه کرد: اگر پیش از اینکه خود را اصلاح کنیم بمیریم بد مرده ایم چراکه جنبه اجرایی تمام دین در امامت و ولایت خلاصه می شود.

کد خبر 4460621

منبع: مهر

کلیدواژه: امام زمان حضرت مهدی عج سید علیرضا عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند

حجت الاسلام والمسلمین محمد صباحی در خطبه‌های نماز جمعه امروز این شهر گفت: مسیر رفتن به سوی خدا مسیر تلاش است.

او ادامه داد: هر کس علاقه به خدا بیشتری دارد و از دنیا تنفر بیشتری داری فرار سریعتری از دنیا دارد.

امام جمعه شهرستان کازرون تصریح کرد: به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران ارکان نظام مقدس شد، چون نظام ارزش‌های والای دینی است.

صباحی تصریح کرد: به برکت نظام نخبگانی، چون شورای شهر مدیریت شهر‌ها را بر عهده دارند و مردم سهام دار شهر را انتخاب می‌کنند و در راس اداره شهر شهردار قرار دارد. 

او افزود: شهرستان کازرون شهری با تاریخ، علم، اصالت، فرهنگ و تمدن می‌باشد که همه ارزش‌های جامعه اسلامی الهی و ایرانی را داراست. 

امام جمعه کازرون اذعان داشت: شاهد غرور آفرینی نظام در همه عرصه‌ها هستیم و به برکت عملیات وعده صادق جرائت‌ها علیه اسرائیل در جهان را شاهد هستیم و جهان را علیه اسرائیل متحد کرده است. 

او بیان داشت: بهای خون ۱۴ هزار کودک در غزه افق پیروزی را روشن و روشن‌تر خواهد کرد و در همین راستا دنیا شاهد تظاهرات دانشجویان در دانشگاه‌های جهان و خصوصا آمریکا علیه سیاست‌های استکبار است. 

امام جمعه کازرون بیان داشت: دنیا شاهد است که ندای آزادی خواهان در حمایت از مردم فلسطین و محکوم نمودن جنایت اسرائیل امروز در دنیا بلند و بلندتر می‌شود. 

او به فداکاری مادری کازرونی در نجات جان یک نفر که جان خود را فدا نمود اشاره کرد و گفت: فداکاری آرزوی رحمت و مغفرت برای خانمی که برای جان یک پیرمرد جان مرحومه مردای که جان خود را در نجات یک نفر فدا کرد اجر شهادت گونه و ایثارگری را نشان می‌دهد و خدا را شاکریم که کازرون را شهر مومن و انقلابی همیشه در تاریخ نشان داده است. 

همچنین در نماز جمعه شهرستان کازرون از خانواده مرحومه مرادی مادر فداکار شهرستان کازرون با حضور مسئولان تجلیل به عمل آمد.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • مانع‌تراشی برای فعالیت تولیدکنندگان پذیرفتنی نیست
  • حمله روزنامه جوان به تعطیلی شنبه : کم کم می خواهند شنبه را به روز اصلی تعطیل تبدیل کنند/ اینکه گفته می شود باید با دنیا هماهنگ شویم یک پیام پنهان دارد
  • آمریکا عامل همه جنگ‌ها در دنیا است
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • بهای خون ۱۴ هزار کودک غزه افق پیروزی را روشن می‌کند
  • عملیات تنبیهی وعده صادق، اثبات ظهور قدرت نظامی ایران به جهان
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • آیت الله علوی بروجردی: روحانیت در عصر آیت‌الله بروجردی، با سازمان‌دهی ایشان به اوج رسید/ ایشان معتقد بودند ما برای دنیا حرف داریم
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • راه جلب عنایت امام زمان (عج)