Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، پرسپولیس بعداز پشت سر گذاشتن مسابقات لیگ قهرمانان آسیا حالا دوباره با تیم نصفه و نیمه اش به لیگ برتر برمی گردد تا بازی های معوقه اش را به انجام برساند.

شاگردان برانکو باید در اولین گام در هفته نهم به مصاف پیکان برود. شاگردان برانکو مدتهاست در لیگ برتر شکست نخورده اند. آخرین باخت آنها به هفته بیست و ششم لیگ قبل مقابل یک تیم تهرانی به نام سایپا قم خورد و حال پیکان به دنبال این است تا رکورد 13 بازی بدون باخت سرخپوشان تهرانی را بشکند و اجازه 14 تایی شدن به این تیم را ندهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هر سه شکست فصل پیش پرسپولیس در لیگ برتر مقابل تیمهای تهرانی و در ورزشگاه آزادی بود و در این فصل هم تیم برانکو در دو جدال با تیمهای تهرانی به دو تساوی رسیده و بردی را نداشته است.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر پیکان تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۵۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیس کنعانی را سرپنجه می‌خواهد
  • آمار قابل توجه مورایس مقابل پرسپولیس
  • النصر و رونالدو به دنبال شکست طلسم ۳۴ ساله
  • هفته بیست و پنجم لیگ برتر| تراکتور به دنبال انتقام از استقلال/ نبرد گلادیاتور‌های پرسپولیس و سپاهان در ال‌کلاسیکوی ایران
  • شمس‌ آذر به دنبال طلسم‌شکنی مقابل پیکان
  • طرح خاص شمس آذر برای تقابل با شاگردان عنایتی
  • دقیقی به دنبال شکست طلسم مقابل تیم تهرانی
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • سرمربی پرسپولیس یک شهر ایران را دوست ندارد!