Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر با بیان اینکه قم به انقلابی در زمینه احداث پارکینگ نیاز دارد، گفت: برای احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر به مساحت ۱۳ هزار و ۶۰۰ مترمربع اعتباری ۱۰۰۰ میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۷:۵۴ استانها قم نظرات

حسن طلایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم از قم، با اشاره به مشکل کلی شهر قم در زمینه کمبود پارکینگ اظهار داشت: یکی از نقاط منفی و پر ضعف مجموعه مدیریت شهری قم کمبود و جانمایی پارکینگ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حضور پرشور و مستمر زائران و گردشگران به شهر قم در مناسبت‌های مختلف را مورد توجه قرار داد و افزود: شهر قم در طول سال و به‌ویژه در مناسبت‌های ملی و مذهبی پذیرایی میلیون‌ها زائر و گردشگر است اما زیرساخت‌های لازم در زمینه وجود پارکینگ هنوز به حد کافی در قم شکل نگرفته است.

عضو شورای شهر قم گفت: مشکل کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر از نقاط دیگر شهر بیشتر احساس می‌شود، کمبود پارکینگ در هسته مرکزی شهر انبوهی از مشکلات اجتماعی و دشواری در تردد و حمل‌ونقل خودروها به‌ویژه در روزهای پایانی هفته را سبب می‌شود.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با تأکید بر سیاست مجموعه شهری قم بر احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر عنوان کرد: متأسفانه علی‌رغم چندین سال از آغاز عملیات عمرانی این پروژه همچنان وضعیت این ظرفیت بزرگ و قابل‌توجه در زمینه حمل‌ونقل و ترافیک شهر قم به‌درستی ادانشده و نارسایی‌های متعددی در آن مشاهده می‌شود.

طلایی آزادسازی پلاک‌های مجاور پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر را در مراحل پایانی کار دانست و بیان کرد: برای تکمیل و احداث این پارکینگ 13 هزار و 600 مربعی 56 پلاک مجاور باید آزادسازی شود.

وی با بیان امکان و ظرفیت قانونی شهرداری برای اعمال ماده 9 برای تسریع در فعالیت‌های عمرانی پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر ادامه داد: برای آغاز عملیات عمرانی و تکمیل این پارکینگ بزرگ مجوزهای لازم برای اعمال ماده 9 گرفته‌شده است.

عضو هیئت‌رئیسه شورای شهر قم با بیان اینکه قم به انقلابی در زمینه احداث پارکینگ نیاز دارد، گفت: برای احداث و تکمیل پارکینگ ضلع شرقی حرم مطهر به مساحت 13 هزار و 600 مترمربع اعتباری 1000 میلیارد تومانی پیش‌بینی‌شده است.

عضو شورای شهر قم با انتقاد از رویه کند شهرداری در احداث پارکینگ ابراز کرد: متأسفانه شهرداری قم سالانه اعتبار قابل‌توجهی تحت عنوان عوارض حذف پارکینگ از شهروندان دریافت می‌کند اما درصحنه عمل متأسفانه روند فعالیت‌های شهرداری در زمینه احداث پارکینگ کند و نامطلوب است.

انتهای پیام/ن

R7854/P1361/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۳۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم

شهردار قم گفت: بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید مرتضی سقائیان‌نژاد در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات آستان مقدس حضرت معصومه(س) برگزار شد، گفت: اگر قم و مشهد دارای کرامت هستند، به دلیل وجود بارگاه ملکوتی آستان مقدس حضرت معصومه(س) و آستان قدس رضوی(ع) است.

وی افزود: بیش از 65 موضوع برنامه‌های مختلفی را در ستاد شهرداری قم خواهیم داشت.

شهردار قم با اشاره به اینکه بیش از چندین هزار میلیارد پروژه در ایام دهه کرامت در قم افتتاح خواهد شد، بیان کرد: همچنین به نام گرامی‌داشت دهه کرامت برنامه نشست شوراهای اسلامی شهرهای کشور به میزبانی قم برگزار خواهد شد.

ارائه اسکان به زائران در مسجد جمکران

معاون فرهنگی مسجد مقدس جمکران نیز در این نشست گفت: برنامه‌های مختلفی را با محوریت همکاری و هم‌افزایی با آستان مقدس حضرت معصومه(س) در نظر گرفته‌ایم.

حجت الاسلام مهدی حسین آبادی با بیان این که در کنار اقدامات فرهنگی در بحث اسکان زائران حرم مطهر حضرت معصومه(س) همکاری خواهیم داشت، افزود: سال گذشته نیز مسجد مقدس جمکران در بحث اسکان اقدامات مطلوبی انجام داد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گردهمایی بزرگ دختران دانشجو در قم برگزار می شود
  • از درب طلای حرم امام رضا (ع) در دهه کرامت رونمایی می‌شود
  • اهدای درب طلای حرم امام رضا(ع) از طرف حرم حضرت معصومه(س)
  • «با شما سربلندیم» شعار محوری دهه کرامت شد
  • ایجاد دبیرخانه تکریم دختران و بانوان در حرم حضرت معصومه(س)
  • افتتاح چند هزار میلیارد پروژه شهری طی دهه کرامت در قم
  • «با شما سربلندیم» شعار دهه کرامت
  • شعار دهه کرامت امسال اعلام شد
  • ارائه خدمات مشاوره ای رایگان در حرم حضرت معصومه(س)
  • آیا شورای شهر بیرجند با احداث برج‌های ارتش موافقت می‌کند؟