Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخستین پیروزی میثاقیان در مقابل تیم دسته سومی در حالی رقم خورد که تیم خونه به خونه بابل در بازی دوستانه خود مقابل تیم شهدای بابلسر به پیروزی یک بر صفر دست یافت. ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۱۸:۴۰ استانها مازندران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بابل، عصر امروز دو تیم خونه به خونه بابل و شهدای بابلسر در قالب یک بازی دوستانه به مصاف یکدیگر رفتند که در پایان این بابلی‌ها بودند که موفق شدند با نتیجه یک بر صفر به برتری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این دیدار دوستانه تیم خونه به خونه با حضور اکبر میثاقیان روی نیمکت به‌عنوان سرمربی جدید این تیم در ورزشگاه هفت تیر بابل به مصاف تیم دسته دومی شهدا بابلسر رفت که در پایان توانست با تک گل محمود مطلق زاده حریف خود را شکست دهد.

تیم خونه به خونه بابل این هفته یعنی هفته هفدهم رقابت‌های لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور را استراحت داشت و این بازی تدارکاتی را به نوعی برای عقب نماندن از دیگر حریفان و در شرایط مسابقه ماندن تیم برگزار کردند.

انتهای پیام/ح

R41358/P1357/S6,74/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید

وزارت صنعت و تجارت طالبان اعلام کرد:  ۲ تن کمک بشردوستانه قزاقستان در بخش صحت به کابل رسیده است.

هیأت قزاقستانی به ریاست سیریک ژومانگرن معاون نخست‌وزیر این کشور با هدف تحکیم و توسعه روابط دوجانبه، برگزاری نمایشگاه افغان-قزاق و شرکت در کنفرانس تواصل تجاری به کابل آمده‌ است.

قرار است در روزهای آینده و همزمان با این سفر، نشست سه‌جانبه منطقه ای در کابل با موضوع تجارت و ترانزیت میان طالبان، ترکمنستان و قزاقستان برگزار شود.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • جشن در پرایدپارک: دربی کانتی به چمپیونشیپ بازگشت!
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • آغاز برداشت گل محمدی در بابل + فیلم
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • شهریار ستاره اول سپاهان در 403
  • «فتح قم» از راهیابی به لیگ دسته اول هندبال کشور باز ماند
  • اعلام ترکیب سپاهان با یک تغییر عجیب
  • پیروزی تیم هندبال جوانان در دومین دیدار تدارکاتی مقابل سپاهان نوین
  • کمک های بشر دوستانه قزاقستان به کابل رسید
  • شکست عجیب استقلال در دیداری دوستانه