Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از رویترز؛ هزاران نفر از طرفداران محیط زیست در اعتراض به تغییرات آب و هوایی ورودی پل وست‌مینستر لندن را مسدود کردند و خواستار اقدامات فوری در این زمینه شدند.
هزاران نفر در اعتراض به خودداری دولت ها از اقدام ضروری در خصوص تغییرات آب و هوایی، ورودی پل وست‌مینستر لندن را مسدود کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها اقدام خود را بخشی از یک شورش جهانی توصیف کردند.
یکی از معترضان زن گفت: «فرزندان ما در حال حاضر به خاطر تغییرات آب و هوایی ایمنی ندارند. هر اتفاقی که هر زمانی در جایی از دنیا رخ می دهد تاثیرش در تمام دنیا احساس می شود. ویرانی، قحطی و گرسنگی در انتظار مردم جهان است. تغییرات آب و هوایی تولید و عرضه غذا را با مشکل روبرو می کند.»
در دست معترضان شعار نوشته هایی همچون «به فرزندانمان چه بگوییم؟»، «تغییرات آب و هوایی برابر است با کشتار جمعی» و «ما از طبیعت دفاع می کنیم» قرار داشت.
یکی دیگر از زنان معترض گفت: «من در خصوص تغییرات آب و هوایی بسیار نگران هستم. من به کودکان و نوه های خود و آینده جهان فکر می کنم. فکر می کنم شرایط خیلی بدتر از هر زمان دیگری است.»
مرد جوان معترضی گفت: «ما همانند دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا نیستیم که نگران تغییرات آب و هوایی نیست. هدف از اعتراض ما این است که اقدامات ضروری و فوری انجام گیرد، برای مثال ماشین هایی که دی اکسید کربن تولید می کنند تا سال 2025 میلادی جمع آوری شوند. من فکر می کنم این خواسته معقولی است که ما داریم.»

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: اعتراض لندن طرفداران محیط زیست تغییرات اب و هوایی بین الملل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۰۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ فرمانده حفاظت محیط زیست استان همدان گفت: قاچاقچیان که از کنگاور استان کرمانشاه در حال حمل پرنده‌ها بودند، شناسایی و بامداد هفتم اردیبهشت در گلوگاه انتظامی شهید زارعی همدان دستگیر شدند.

رضا دانش پژوه با اشاره به اینکه در این زمینه ۷ نفر بازداشت و به مراجع قضایی تحویل داده شدند، افزود: جوجه چکاوک‌ها ۴۶۳ قطعه بودند که هم اکنون در اداره کل محیط زیست نگهداری و تغذیه می‌شوند.

او همچنین گفت: چکاوک‌ها نقش موثری در چرخه محیط زیست دارند و از آفت کش‌های طبیعی به شمار می‌روند.

 مدیر نظارت بر امور حیات وحش استان همدان هم گفت: حذف یکباره این شمار پرنده ممکن است به انقراض منطقه‌ای چکاوک‌ها منجر شود.

عیرضا محمدی افزود: این جوجه چکاوک‌ها یک تا دو هفته باید توسط محیط بانان تغذیه شوند و سپس به طبیعت باز گردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری جشنواره زمین پاک در آستارا
  • مشارکت اجتماعی در حفظ محیط زیست
  • اعتراض نمایندگان تهران به وحیدی درباره تغییرات ری
  • اعتراض نمایندگان به وحیدی درباره تغییرات شهرستان ری
  • کشف و ضبط ۴۶۳ جوجه چکاوک قاچاق در همدان
  • بلژیک از سود دارایی مسدود شده روسیه اف-۱۶ به اوکراین ارسال می‌کند
  • اعتراض دانشجویان حامی فلسطین در شهر‌های انگلیس
  • زمین پاک یکی از ارکان مهم محیط زیست است
  • هوش مصنوعی ناسا از سیاره زمین محافظت می‌کند
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری