Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-30@05:02:28 GMT

«سرمست» سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور معرفی شد

تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۵۵۵۵

«سرمست» سرپرست معاونت سیاسی وزارت کشور معرفی شد

سیدسلمان سامانی با اشاره به اتمام مهلت تعیین‌شده در اجرای این قانون افزود: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات و خدمات استانداران این ١١ استان در احکام جداگانه‌ای یکی از معاونان استانداران استان‌های آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم و یزد را که مشمول این قانون می‌شدند به عنوان سرپرست استانداری منصوب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



سخنگوی وزارت کشور با بیان اینکه "در روز‌های آتی استانداران پیشنهادی به هیأت دولت معرفی خواهند شد"، تاکید کرد: تا انتخاب استانداران جدید، تمام امورات استان‌ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللی در پیشبرد برنامه‌ها بوجود نیاید.

سامانی همچنین با اشاره به مشمولیت معاون سیاسی وزارت کشور در قانون منع بکارگیری بازنشستگان گفت: وزیر کشور ضمن قدردانی از زحمات دکتر جبارزاده معاون سیاسی وزارت کشور در حکمی سرمست مدیرکل سیاسی این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سرمست معاونت سیاسی مجلس شورای اسلامی وزارت کشور بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • زحمات کارگران در حوزه اقتصادی پشتوانه ایران در حوزه امنیتی و دفاعی خواهد بود
  • فرج‌الله شوشتری به‌عنوان سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان منصوب شد
  • ضرورت همدلی بین شوراها برای رفع مشکلات مردم
  • ‍ انتصاب سرپرست معاونت سیاسی استاندار سمنان
  • محمدحسن روزی‌طلب سرپرست اداره کل برنامه‌های سیاسی صداوسیما شد
  • معاون فنی مهمترین گمرک کشور منصوب شد
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • کاهش مطالبات غیرجاری در بانک نتیجه اثربخشی اصلاحات در حوزه حقوقی است