Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛  جمعی از هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر شهرستان بردسیر در جریان سفر سید هادی حسینی معاون حقوقی و امور مجلس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با وی دیدار و گفتگو کردند .

در این دیدار که حسن پور‌، نماینده مردم بردسیر و سیرجان در مجلس شورای اسلامی نیز حضور داشت، ابتدا محمد رضا علیزاده، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گزارشی از وضعیت فرهنگی و هنری این شهرستان ارایه کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به برگزاری رویدادهای مختلف فرهنگی و هنری در سطح استان از جمله جشنواره شعر آزاد بردسیر اشاره کرد و پتانسیل بالای میربانی حرکتهای فرهنگی و هنری در سطح استانی و منطقه ای این شهرستان را یاد اور شد .

فرماندار بردسیر نیز در این مراسم ظرفیتها ،کاستی ها ،نظرات و خواسته های حوزه فرهنگ و هنر این شهرستان را بازگو کرد و گفت که برای ایجاد فضایی پویا تر آمادگی داریم تا در این حوزه مهم و اثر گذار بیش از پیش همکاری نماییم.

سید هادی حسینی ،معاونت حقوقی، امور مجلس و استان های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز در سخنانی گفت: توسعه فرهنگی، نیازمند تلاش و بهره گیری از ظرفیت های فرهنگی هر منطقه است.

وی ادامه داد: حمایت از کانون های فرهنگی و هنری از مهمترین اولویت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی می باشد .

حسینی با بیان این که جامعه فرهنگ دارای معرفت بالایی است، افزود: این جامعه اهل پول نیست و کارها را با دل انجام می دهند،اما ایجاد زیرساخت ها یکی از موارد مهم در این حوزه است .

 

انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار فرهنگی فرهنگ و ارشاد اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۷۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان چهارمحال وبختیاری ، رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان گفت : ۲۳ اثر موسیقی از ۱۶ استان متقاضی شرکت در دومین جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس در هرمزگان بودند که با داوری انجام شده ۱۱ گروه از جمله گروه هنری سراب جهانبین از شهرستان فارسان به سرپرستی ستاریارمحمدی جونقانی وابسته به اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان فارسان موفق شدند به مرحله اجرایی این جشنواره راه یابند.

اسفندیار امیریان افزود :بر اساس جدول زمان‌بندی جشنواره، نماینده شهرستان هفتم اردیبهشت به اجرای برنامه می‌پردازد و بخشی از موسیقی بختیاری را با نواختن سرنا، کرنا و دهل و شادیانه‌های محلی و همچنین اجرای آهنگ‌های مَرجنگه، شیر علیرمردون و وطنم ای جونم به مخاطبان این جشنوراه معرفی می‌کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900062

دیگر خبرها

  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / درباره «اقبال لاهوری» فیلم با کیفیت می‌سازیم
  • سفر به ۲ کشور منطقه در روزهای آینده / فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» می‌سازیم
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی: می‌خواهیم فیلم با کیفیت درباره «اقبال لاهوری» بسازیم
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • راهیابی هنرمندان شهرستان فارسان به جشنواره ملی موسیقی خلیج فارس
  • نهضت پلاتوسازی در دستور کار است/ برگزاری المپیاد هنر
  • مسجد مهمترین پایگاه انقلاب و مردم/ مسلمانان از انتقام سخت فرزندان امام به وجد آمده‌اند
  • پیشنهاد افزایش ۴۰ درصدی تعرفه شهریه آموزشگاه‌های آزاد هنری یزد
  • آموزشگاه‌های آزادهنری معاف از مالیات می‌باشند
  • برنامه پیشرفت فرهنگی استان یزد به‌زودی رونمایی می‌شود