Web Analytics Made Easy - Statcounter

سخنگوى وزارت کشور گفت: سرپرستان ١١ استاندارى کشور منصوب شدند/ ۲۶ آبان ۱۳۹۷ - ۲۰:۵۶ سیاسی مجلس و دولت ایران نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور با اشاره به اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان در این وزارتخانه اظهار داشت: بر اساس اصلاحیه اخیر مجلس 14 استاندار مشمول قانون منع بکارگیری بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه 23 آبان ماه هیات دولت، براى ٣ استان همدان، سیستان و بلوچستان و زنجان و همچنین استان کرمان استانداران جدید تعیین شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اتمام مهلت تعیین شده در اجرای این قانون افزود: وزیر کشور ضمن قدردانى از زحمات و خدمات استانداران این ١١ استان در احکام جداگانه ای یکى از معاونان استانداران استان هاى آذربایجان شرقی، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، سمنان، فارس، قم و یزد را که مشمول این قانون می‌شدند به عنوان سرپرست استانداری منصوب کردند.

سخنگوى وزارت کشور با بیان اینکه در روزهاى آتى استانداران پیشنهادى به هیات دولت معرفى خواهند شد، تاکید کرد: تا انتخاب استانداران جدید، تمام امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللى در پیشبرد برنامه ها بوجود نیاید.

سامانى همچنین با اشاره به مشمولیت معاون سیاسى وزارت کشور در قانون منع بکارگیرى بازنشستگان گفت: وزیر کشور ضمن قدردانى از زحمات دکتر جبارزاده معاون سیاسى وزارت کشور در حکمی سرمست مدیرکل سیاسى این وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست این معاونت منصوب کرد.

انتهای پیام/

R1011199/P1011199/S1,15/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت کشور

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت کشور وزارت کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد.

به گزارش ایسنا،‌ احمد وحیدی عصر دوشنبه ضمن تقدیر از استانداران سراسر کشور در برگزاری مطلوب انتخابات، نکات تکمیلی را در برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در روز جمعه ۲۱ اردیبهشت به حاضرین در جلسه یادآور شد.

وزیر کشور انتخابات مرحله اول مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان در اسفند ۱۴۰۲ را از جهات مختلف قابل قبول و مطلوب دانست و افزود: با عنایت به راهبردهای چهارگانه انتخاباتی رهبر معظم انقلاب اسلامی، مرحله دوم انتخابات نیز به یاری خداوند متعال به شکل مطلوب برگزار خواهد شد.

رییس شورای امنیت کشور با اشاره به مسئولیت توأمان استانداران در ستاد انتخابات و شورای تأمین استان اظهار کرد: همواره ممکن است اشکالات و خطاهای کوچکی در عرصه اجرا وجود داشته باشد، اما استانداران محترم باید فرمایش مقام معظم رهبری در حق الناس بودن رأی مردم را در نظر داشته باشند و تلاش کنند تا انتخابات پیش رو در مطلوب ترین وضع ممکن برگزار شود.

وحیدی افزود: انتخابات یکی از عرصه هایی است که معاندان و بداندیشان آن را فرصتی برای ایجاد بدبینی نسبت به نظام جمهوری اسلامی در جامعه می شمارند و از این رو تمامی دست اندرکاران برگزاری انتخابات، باید پیش بینی های لازم را انجام دهند تا چنین افکاری همانند گذشته ناکام بماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • وزیر کشور: انتخابات در بهترین وضع برگزار شود
  • استانداران در صف مقدم مبارزه با آسیب‌های اجتماعی باشند
  • خبر خوش برای کارگران/ شکل قراردادهای موقت تغییر می‌کند؟
  • تاکید وزیر کشور بر برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس
  • تصاویر نشست استانداران سراسر کشور 10 اردیبهشت
  • دبیر کارگروه سلامت مدارس منصوب شد
  • چالش‌های قانونی جدید شهردار قم برای ادامه حضور در مدیریت شهری
  • گام عملی برای جهش تولید
  • سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت منصوب شد