Web Analytics Made Easy - Statcounter

اداره بهداشت دبی (DHA) در نامه‌ای رسمی از تمامی شرکت‌های بیمه گذار خواسته تا ارائه خدمات به «بیمارستان ایرانیان» متوقف شود.

به نوشته وبگاه «گلف نیوز» در بخشی از این نامه خطاب به شرکت‌های بیمه‌ای آمده است: «اداره بهداشت دبی مایل است به اطلاع مشتریان بیمارستان ایرانیان (شامل درمانگاه صفا و داروخانه) برساند تا زمان رعایت مقررات صدور مجوز در دبی از سوی این مکان، تمامی شیوه‌های بیمه درمانی این بیمارستان متوقف خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

این نامه چهارشنبه گذشته به شرکت‌های بیمه‌گذار مستقر در دبی ارسال شده و آن‌ها نیز مجبور شده‌اند با تغییر سیاست‌های کاری این مسئله را به اطلاع مشتریان خود برسانند.

بیمه عمان، یکی از شرکت‌های طرف حساب با این بیمارستان نیز در بیانیه‌ای اعلام کرد که کار خدمت رسانی به بیمارستان ایرانیان در دبی را متوقف کرده و دلیل آن نیز تحریم‌های آمریکاست.

این روزنامه در خاتمه با اشاره به تماس گرفتن با یکی از مسئولان این بیمارستان و تایید این مسئله از جانب این مقام نوشت، یکی از مسئولان بیمارستان ایرانیان از ارائه هرگونه جزئیات بیشتر در این زمینه خودداری کرد.

بیمارستان ایرانیان در دبی که تحت نظر جمعیت هلال احمر ایران مدیریت می‌شود، یکی از قدیمی‌ترین بیمارستان‌های کشور امارات است که از سال ۱۹۷۲ میلادی کار خود را آغاز کرده است.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: خدمات بیمه ای بیمارستان ایرانیان دبی امارات بیمه گذار واشنگتن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۹۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه

رضا تحویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دولت طرح‌های تشویقی خوبی را برای زوج‌ها در جهت فرزندآوری و جوانی جمعیت در نظر گرفته است، اظهار کرد: یکی از این طرح‌ها، زیر پوشش بیمه‌ای قرار دادن کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان است.

وی افزود: از ابتدای سال جاری طرح پوشش بیمه‌ای کودکان زیر هفت سال سن به صورت رایگان توسط بیمه سلامت اجرا شده و خدمات و هزینه‌های درمانی ارائه شده به این کودکان در تمام مراکز دولتی رایگان است.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: طرح رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان تا سن هفت سالگی در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در هیأت دولت تصویب و پایان سال گذشته به بیمه‌های پایه ابلاغ شد.

تحویلیان تاکید کرد: از ابتدای سال جاری بیمه سلامت ۱۰۰ درصد هزینه خدمات سرپایی و بستری برای این کودکان را در مراکز دولتی دانشگاهی پرداخت می‌کند.

کد خبر 6088321

دیگر خبرها

  • پوشش بیمه‌ای برای کودکان زیر 7 سال استان کرمانشاه رایگان شد
  • اجرای طرح پوشش بیمه‌ای رایگان برای کودکان زیر ۷ سال در کرمانشاه
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بانک مسکن و بیمه مرکزی
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ بیمار خاص از خدمات بیمه سلامت
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • پول موسسه رائفی پور از کجا می‌آید؟
  • سخنگوی دولت: آیین نامه ابلاغ نشده واردات خودرو نداریم
  • دستور دادستانی لرستان درباره رفع توقیف وسایل نقلیه فاقد بیمه شخص ثالث
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • فراخوان ثبت نام شرکت در آزمون رادیو آماتوری سال ۱۴۰۳