Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما علیرضا معاضدی رئیس اداره ورزش و جوانان جیرفت گفت در این همایش پروازی 30 نفر از خلبانان و ورزشکاران پاراگلایدر از شهرهای مختلف استان کرمان شرکت داشتند که برنامه پرواز در ارتفاعات مختلف را تمرین کردند و تجارب خود در این زمینه را به اشتراک گذاشتند.
مسوول کمیته ورزشهای هوایی شهرستان جیرفت هم گفت در سطح استان 500 نفر ورزشکار رشته پاراگلایدر داریم که از این تعداد 50 نفر در شهرستان جیرفت فعال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسعود احمدی افزود: هرچه ارتفاع از سظح دریا کمتر باشد شرایط پروازی بهتر و پروازهای امن تری را می توان شاهد بود، به طوری که کرمان 2هزار متر از سطح دریا ارتفاع دارد ولی شهرستان جیرفت ارتفاع از سطح دریا 700متر است که این شرایط جیرفت را به یکی از بهترین سایتهای پروازی تبدیل کرده است .
آقای دهقانپور استاد خلبان انجمن ورزشهای هوایی وزارت ورزش و جوانان هم گفت : سایت دشت کوچ جیرفت یکی از سایتهای خوب پروازی استان کرمان است که مورد استقبال خلبانان قرار گرفته است. وی از آموزش دیدن بیش از 5 هزار نفر در زمینه ورزش پاراگلایدر درکشور خبر داد و گفت : از این تعداد1500نفر در زمینه پاراگلایدر و پاراموتور فعال هستند.
دهقان پور همچنین از برگزاری مسابقه پاراگلایدر در کویر لوت خبر داد و گفت : در این مسابقه که از 2 تا 4 آذر برگزار میشود تعداد زیادی از ورزشکاران و علاقمندان به این رشته شرکت خواهند کرد .

 

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: کرمان جیرفت پاراگلایدر دشت کوچ دشت کوچ دهقانپور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۵۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد

دریافت 7 MB

بهروز اسکندرنیا رئیس هیأت تیراندازی مازندران در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دومین مرحله مسابقات آزاد اهداف پروازی در بخش اِسکیت در سایت اهداف پروازی ورزشی آزادی برگزار شد و علی دوستی تیرانداز ملی‌پوش مازندرانی به مقام نخست دست یافت.

اسکندرنیا با اشاره به اینکه دومین دوره مسابقات آزاد اهداف پروازی و رنکینگ شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ در سایت اهداف پروازی با معرفی نفرات برتر در رشته‌های تراپ و اِسکیت به پایان رسید، افزود: در رشته اِسکیت علی دوستی با غلبه بر رقبایی از تهران و گلستان بر سکوی نخست ایستاد.

وی یادآور شد: علی دوستی ملی‌پوش مازندرانی اهداف پروازی بوده که به تازگی از مسابقات جهانی انتخابی المپیک دوحه قطر بازگشته است.

گفتنی است: مراسم اهدای مدال با حضور ناصر رسولی دبیرکل فدراسیون تیراندازی برگزار شد.

کد خبر 6096168

دیگر خبرها

  • «آذرخش و رقص فانتوم‌ها» به نمایشگاه می‌رسد
  • همایش معرفی فرصت های سرمایه گذاری در کرمان
  • زنگ خطر سگ‌های بلاصاحب و صاحب‌دار در جنوب کرمان به صدا در آمده است
  • کرمان میزبان همایش سرمایه‌گذاری آیدکس ۲۰۲۴
  • برگزاری همایش سرمایه‌گذاری «کرمان آیدکس ۲۰۲۴»
  • خودرو پژو در جیرفت طعمه حریق شد
  • بهره‌برداری از ۱۳ پروژه ورزشی تا پایان اردیبهشت ماه در تبریز
  • ملی پوش مازندرانی قهرمان مسابقات تیراندازی شد
  • پایان انتظار 6 ساله قهرمانان پرورش‌اندام
  • پایان باشکوه بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی ژئوماتیک ایران