Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: مسئولان بايستي با اخلال‌گران اقتصادي، فرصت طلبان و قانون شکنان با جديت برخورد کنند و اجراي حکم قضايي فرد موسوم به سلطان سکه نيز در همين راستا صورت گرفت تا از اين سوء استفاده گري ها ، جلوگيري شود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، آيت الله قربان‌علي دري نجف آبادي شامگاه شنبه در مراسم هفتمين سالگرد شهادت زائر عرفه کربلاي حسيني و اولين شهيده شجره طيبه صالحين بسيج کشور طلبه شهيده زهرا دقيقي خداشهري در مسجد جامع شهرستان فومن افزود: چالش هاي اقتصادي موجود در کشور، مردم و توليدکنندگان را با مشکلاتي مواجه کرده که اميدواريم دولت و مجلس و همچنين دستگاه هاي نظارتي با تدبير بيشتر در اين زمينه عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: مقام معظم رهبري اختيارات ويژه اي را به سران سه قوه براي برون رفت از مشکلات اقتصادي داده اند؛ همانگونه که هميشه با راهنمايي هاي اثرگذار همانند راهبرد اقتصاد مقاومتي تاکيدات فراواني به مسئولان داشته اند.
آيت الله دري نجف آبادي اضافه کرد: عرصه اقتصاد کشور در حال حاضر نيازمند برخورداري متوليان امر از روحيه جهادي و بسيجي براي رفع مشکلات است و امروز بيش از هر زمان در جامعه اسلامي به اين نياز داريم که روحيه بسيجي و جهادي بر آحاد مردم و مسئولان حاکم شود.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي گفت: در حقيقت بايستي در همه حوزه‌ها روحيه بسيجي بر جامعه ما حاکم باشد چراکه اين امر تداوم بخش و عامل تحقق آرمان هاي امام راحل و شهداست.
وي يادآور شد: نظام اسلامي و امت اسلامي ايران در دوران دفاع مقدس توانستند با بهره گيري از همين روحيه بسيجي، دشمن تا بن دندان مسلح را با اتحاد و انسجام به عقب برانند و شکست دهند و امروز نيز ما نيازمند اين رويکرد و نگاه هستيم.
آيت الله دري نجف آبادي با اشاره به در پيش بودن هفته وحدت و سالروز ولادت نبي مکرم اسلام(ص) و نيز هفته بسيج بيان داشت: امروز ضروري است که جهان اسلام بيش از پيش انسجام و يکپارچگي را در دستور کار خود قرار دهد و اگر اين گونه عمل کنيم، توطئه هاي استکبار و دشمنان جهان اسلام نقش بر آب خواهد شد.
وي ادامه داد: جهان اسلام بيش از هر زمان نيازمند اين انسجام و دور شدن از آسيب هاي منافقان است و به همين سبب اگر هوشمندانه و با وحدت عمل کنيم، دشمنان نمي توانند برنامه هاي خود را عملي کنند.
وي با اشاره به ادعاي واهي دشمنان اسلام و نظام اسلامي مبني بر نقض حقوق بشر در ايران افزود: اين درحاليست که خودشان با استفاده از تروريست هايي همچون داعش و يا منافقان، اقدامات ضدبشري انجام مي دهند و آمريکا و رژيم صهيونيستي و مزدوران آنها ناقض حقوق انسان ها هستند.
نماينده ولي فقيه در استان مرکزي در بخش ديگري از سخنانش اظهار کرد: اساس خانواده مذهبي و دلسوز و عاشق ائمه اطهار(ع) است که مادراني همچون شهيده زهرا دقيقي تحويل جامعه مي دهد؛ فردي خداجو که همسر جانباز فداکار با 70 درصد مجروحيت و مادر دو فرزند برومند در مسير عشق به اهل بيت عصمت و طهارت(ع) است و خود نيز به عنوان يک طلبه، عاشق شهادت بود و به آرزويش مي رسد.
حجت الاسلام سيد محمدحسن صفوي امام جمعه شهرستان فومن نيز در اين مراسم با گراميداشت ياد و خاطره شهيدان و امام شهدا گفت: بزرگداشت ياد و خاطره شهدا و حضور در آيين هاي گراميداشت نام بلند آنان، کمتر از شهادت نيست و نظام اسلامي آرامش ، امنيت و بالندگي خود را مديون شهداي عزيز و خانواده معزز آنان است.
به گزارش ايرنا، در اين مراسم مردم شهيدپرور ، جمعي از مسئولان استان و شهرستان ، نماينده ، فرماندار و خانواده معزز شاهد و ايثارگر و روحانيون شرکت داشتند.
طلبه شهيده زهرا دقيقي خداشهري، زائر عرفه کربلاي حسيني و اولين شهيده شجره طيبه صالحين بسيج کشور ، همسر جانباز 70 درصد دفاع مقدس و مجروح حادثه تروريستي عتبات عاليات حجت الاسلام محمدحسن حسن زاده، در آبانماه سال 90 در حادثه تروريستي سامرا به فيض شهادت نائل شد.
شهرستان فومن در 25 کيلومتري غرب مرکز استان گيلان، 405 شهيد تقديم نظام مقدس جمهوري اسلامي کرده است.
7294
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۶۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین،‌ حجت الاسلام و المسلمین صادقی نیارکی رئیس کل دادگستری استان گیلان از برخورد دستگاه قضایی با مقصرین حادثه آتش سوزی امام زاده ابراهیم شفت و مدیران و مسئولان خاطی در این منطقه خبر داد.

وی با بیان اینکه قصور و کوتاهی برخی مسئولان در این حادثه محرز شده است، افزود: دستگاه قضایی با مدیرانی که ترک فعل نموده و اهمال آنان گسترش آتش سوزی و تضییع حقوق مردم را در پی داشت برخورد قاطع خواهد کرد.

رئیس شورای قضایی گیلان با تاکید بر اینکه آسیب و خسارت‌های زیادی به مردم منطقه وارد شده، گفت: مسئولان باید در اسکان و کمک‌رسانی حادثه دیدگان از حداکثر امکانات استفاده کنند.

حجت اسلام صادقی با اشاره به اینکه در اولین ساعات این حادثه، دادستان شهرستان شفت در محل حاضر و دستورات اولیه قضایی را صادر کرد، گفت: در مرکز استان نیز با تشکیل جلسه برضرورت پیگیری مجدانه شناسایی علت حادثه و برخورد با عوامل آن تاکید شد.

وی با ابراز تاسف از حریق منطقه امام زاده ابراهیم شفت، از تلاش‌های هلال احمر، اورژانس و تمامی نهادهایی که در اطفای حریق و ساماندهی مصدومان تلاش کردند قدردانی کرد.

کد خبر 849449 منبع: فارس برچسب‌ها آتش‌ سوزی خبر مهم

دیگر خبرها

  • ضرورت الگوسازی و معرفی بانوان ایثارگر و شهید به نسل جوان
  • جایگاه قضاوت در نظام اسلامی بسیار رفیع است
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • انتشار دست‌نوشته‌ رهبر انقلاب در دفتر کتابخانه وزیری، برای نخستین‌بار + عکس
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور مسئولان در حادثه امام‌زاده ابراهیم شفت محرز است
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • گران‌فروشی چه مجازاتی دارد؟
  • امروز نظام جمهوری اسلامی باعث سربلندی محور مقاومت و کل جهان اسلام شده‌ است