Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@23:39:53 GMT

رحمتي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۲۷۳

رحمتي سرپرست استانداري آذربايجان شرقي شد

خبرگزاري آريا - تبريز - ايرنا - جواد رحمتي، معاون هماهنگي امور عمراني استاندار آذربايجان شرقي به عنوان سرپرست نمايندگي عالي دولت تدبير و اميد در استان منصوب شد.

به گزارش شنبه شب ايرنا، انتصاب رحمتي به سمت سرپرستي استانداري آذربايجان شرقي به دنبال ترک اين سمت توسط مجيد خدابخش، استاندار پيشين استان، به دليل تصويب قانون منع بکارگيري بازنشستگان انجام گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


خدابخش ديروز در سخنراني پيش از خطبه هاي نماز جمعه تبريز، ضمن خداحافظي از مردم و مسوولان، حلاليت خواست.
وي شهريور ماه سال گذشته به دنبال انتصاب جبارزاده، استاندار اسبق آذربايجان شرقي، به سمت معاون سياسي وزير کشور، سکانداري نهاد عالي دولت در استان را به عهده گرفت.
رحيم شهرتي فر، معاون سياسي و امنيتي استاندار آذربايجان شرقي نيز امروز در نشست شوراي فرهنگ عمومي استان در کتابخانه مرکزي تبريز با اعلام اينکه امروز آخرين روز کاري اوست، از حاضران خداحافظي کرد.
سخنگوي وزارت کشور امروز با اشاره به اجراي قانون منع بکارگيري بازنشستگان در اين وزارتخانه، گفت: سرپرستان ١١ استانداري کشور منصوب شدند.
به گزارش ايرنا از پايگاه اطلاع رساني وزارت کشور، سيد سلمان ساماني اظهار داشت: بر اساس اصلاحيه اخير مجلس 14 استاندار مشمول قانون منع بکارگيري بازنشستگان شدند که در جلسه روز چهارشنبه 23 آبان ماه هيات دولت براي سه استان همدان، سيستان و بلوچستان و زنجان استانداران جديد تعيين شدند.
وي افزود: وزير کشور ضمن قدرداني از زحمات و خدمات استانداران اين ١١ استان در احکام جداگانه اي يکي از معاونان استانداران استان هاي آذربايجان شرقي، اصفهان، البرز، تهران، خراسان جنوبي، خراسان رضوي، خراسان شمالي، سمنان، فارس، قم و يزد را به عنوان سرپرست استانداري منصوب کردد.
سخنگوي وزارت کشور با بيان اين که در روزهاي آتي استانداران پيشنهادي به هيات دولت معرفي خواهند شد، تاکيد کرد: تا انتخاب استانداران جديد، تمام امورات استان ها توسط سرپرستان انجام خواهد شد تا خللي در پيشبرد برنامه ها به وجود نيايد.
ساماني همچنين با اشاره به مشموليت معاون سياسي وزارت کشور در قانون منع بکارگيري بازنشستگان گفت: وزير کشور ضمن قدرداني از زحمات اسماعيل جبارزاده، معاون سياسي وزارت کشور، در حکمي بهرام سرمست مديرکل سياسي اين وزارتخانه را با حفظ سمت به عنوان سرپرست اين معاونت منصوب کرد.
518
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان در گفتگو با خبر ۱۷ شبکه خوزستان گفت: براساس پیش بینی‌ها و هشدار‌های داده شده بارش باران در اکثر شهرهاس خوزستان آغاز شده است.

محمد خانچی افزود: این بارش‌های بهاری همراه با رعد و برق و باد شدید می‌باشد و موجب سقوط پایه‌های برق و درختان در برخی از مناطق سده است.

وی ادامه داد: شهروندان از تردد‌های غیر ضروری در محور‌های استان و معابر خودداری نمایند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری خوزستان اظهار کرد: همچنین شهروندان از پارک کردن خودرو خود در زیر درختان خودداری کنند.

خانچی گفت: راهداران نیز در تمامی محور‌های استان حاضر و آماده باش می‌باشند و در صورت حادثه احتمالی آماده خدمت رسانی هستند.

دیگر خبرها

  • بارش باران در مناطق مختلف آذربایجان شرقی
  • ضرورت همکاری دستگاه‌ها در اجرای پروژه استراتژیک جاده جلفا-کلاله
  • لزوم خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • خودداری شهروندان خوزستانی از تردد غیرضروری در هنگام بارندگی
  • بازگشایی بیشتر محور‌های مسدود شده عشایری و روستایی در خوزستان
  • کشور نیازمند آرایش مدیریتی متناسب با شرایط اقتصادی است
  • معاون وزیر دفاع جمهوری آذربایجان با سرتیپ نصیرزاده دیدار کرد
  • انتصاب ۳ معاون فرماندار و ۲ بخشدار در استان کرمانشاه
  • تأکید معاون استانداری لرستان بر تسریع در پرداخت تسهیلات اشتغال
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو