Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@17:17:25 GMT

نوای لبیک یا مهدی(عج) در نایین طنین انداز شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۳۶۴

نوای لبیک یا مهدی(عج) در نایین طنین انداز شد

سرپرست گروه مهدویت نایین گفت: همزمان با سالروز به امامت رسیدن امام زمان (عج)، همایش راهپیمایی «منتظران ظهور» با شعار لبیک یا مهدی (عج) برگزار شد.

«اعظم السادات مرتضوی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در نایین گفت: کاروان راهپیمایی «منتظران ظهور» با هدف پاسداشت فرهنگ مهدویت و انتظار با حضور بانوان شهرستان نایین از جوار شهدای گمنام بوستان لاله تا مهدیه صاحب الزمان (عج) این شهرستان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سرپرست گروه مهدویت نایین با اشاره به استقبال خوب مردم شهرستان بویژه جوانان از این برنامه تصریح کرد: اگر بخواهیم یک قدم به ظهور امام زمان (عج) نزدیک شویم باید اخلاق و سبک زندگی ما، منش مهدوی شود.

 

مرتضوی افزود: برگزاری راهپیمایی منتظران ظهور اولین گام در مسیر انتظار است ولی نباید در این حد متوقف شویم و فرهنگ مهدوی را باید در رفتار و منش خود اجرایی کنیم.

 

سرپرست گروه مهدویت نایین با بیان اینکه زن در امور اجتماعی زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) می باشد گفت : نقش زن در ظهور حضرت حجت(عج) به صورت خودشناسی و مسئولیت تربیت سربازان خاص برای امام (نقش در خانه)  می باشد.

 

وی در پایان اظهار داشت: آیت الله  جوادی آملی می فرماید اگر زن از اصالت همسری و مادری خارج شود، از صراط مستقیم خارج شده و همچنین قرآن نیز به این مطلب اشاره دارد که همانطور که قرآن انسان ساز است، زن هم انسان ساز است.

 

گفتنی است صدها نفر از ارادتمندان حضرت ولی عصر (عج) به مناسبت سالروز  امامت حضرت مهدی (عج) با قرائت دعای فرج، زیارت عاشورا، مولودی خوانی، ـآموزش مهدویت به کودکان همچنین پیمودن مسیر شهدای گمنام تا مهدیه صاحب الزمان (عج) با پای پیاده خواستار تعجیل در ظهور فرج شدند./

پایان پیام/558

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز 9 ربیع الاول آغاز امامت امام زمان عج ارزانی شبستان یزد عراق جشن آغاز امامت حضرت مهدی روحانی ظهور امام زمان عج نایین مهدویت فرهنگ مهدویت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۳۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، در این برنامه مهدی اعرابی میزبان حجت‌الاسلام والمسلمین محمد مهدی طباخیان (کارشناس مذهبی) و حاج احمد چینی است. حجت‌الاسلام والمسلمین طباخیان درباره سیره رفتاری آن امام بزرگوار به بیان سخنانی می‌پردازد. همچنین گفتگو با حاج احمد چینی و مداحی توسط ایشان از دیگر قسمت‌های این برنامه است.

«کوی محبت» با حضور اساتید حوزه، دانشگاه، شخصیت‌ها و کارشناسان ابعاد شخصیتی ائمه اطهار (ع) را بررسی می‌کند که با توجه به شهادت امام جعفر صادق (ع) این قسمت از برنامه به بررسی شخصیت این امام همام اختصاص دارد.

گفتنی است این برنامه کاریست از گروه معارف شبکه دو سیما به تهیه‌کنندگی علی رضا کاردان امین و کارگردانی محمد حسام مدنی جمعه ۱۴ اردیبهشت حوالی ساعت ۲۲:۱۰ روانه آنتن شبکه دو می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • رفع بحران ناترازی انرژی با ۲۰ درصد صرفه‌جویی
  • شوک شبانگاهی به استقلال؛ علی خطیر برکنار شد
  • خطیر برکنار و سمیعی سرپرست استقلال شد
  • برکناری خطیر از مدیرعاملی استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • برکناری خطیر از مدیرعامل استقلال؛ سمیعی سرپرست باشگاه شد/ افضلی:جزئیات این تصمیم را بعدا اعلام می‌کنیم
  • بازگشت پاراتکواندو به فدراسیون تکواندو با شروع تمرینات
  • زنگ سپاس معلم در مدارس خراسان شمالی طنین انداز شد
  • ورود مارگارین به تولید محصولات پرتقاضا و پرمصرف
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه