Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-02@02:44:04 GMT

بونوچی: هو شدن؟ همیشه احمق هایی وجود دارند!

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۷۷۰۸

بونوچی از هو شدن در یک بازی ملی در سن سیرو، دلخور است و کسانی که علیهش سوت زدند را احمق خواند.

طرفداری- در بیست دقیقه ابتدایی دیدار تیم‌های ایتالیا و پرتغال که به تساوی 0-0 و صعود پرتغال به دور بعد انجامید، لئوناردو بونوچی از سوی هواداران حاضر در سن سیرو هو شد!

دلیل این امر، جدایی بونوچی از میلان پس از یک سال و پیوستن مجدد به یوونتوس بوده است و بازگشت دوباره بونوچی به سن سیرو، اصلا خوشایند هواداران میلانی تیم ملی ایتالیا نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بونوچی پس از بازی در مصاحبه با رای اسپورت گفت:

ما تمام تلاش خود را انجام دادیم. در نیمه اول نمایش فوق العاده ای داشتیم و دو یا سه فرصت خوب گلزنی نصیبمان شد که می توانست ما را از حریف پیش بیاندازد. پس از نیمه اول، پرتغال چند تغییر تاکتیکی انجام داد و توانست بازیسازی ما در مرکز زمین را مسدود کند. سوت های اعتراضی و هو شدن؟ همیشه احمق هایی وجود دارند. من به سرمربی و هم‌تیمی هایم اعتماد کامل دارم و این مسئله ای است که اهمیت دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال

به گزارش خبرگزاری مهر، سید محمد ناظم رضوی درباره آخرین وضعیت پروژه مرمت خانه وثوق‌الدوله گفت: بالغ بر ۵۰ درصد مرمت خانه وثوق‌الدوله که در منطقه ۱۴ قرار دارد، انجام شده است. به احتمال بسیار قوی این پروژه تا نیمه اول سال به افتتاح و بهره‌برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به اینکه بخش زیادی از مرمت سازه‌ای خانه فروغ فرخزاد که در منطقه ۱۱ تهران قرار دارد، انجام شده است، اظهار کرد: با توجه به اینکه این خانه ثبت میراث ملی است، برای مرمت آن نیاز بود که تغییرات سازه‌ای و مرمتی در کمیته تخصصی میراث فرهنگی تصویب شود؛ به همین علت مرمت خانه فروغ فرخزاد کمی کندتر پیش می‌رود.

وی گفت: با این حال به احتمال بسیار قوی این خانه نیز تا نیمه دوم سال افتتاح خواهد شد.

کد خبر 6091940

دیگر خبرها

  • (ویدئو) جابه‌جایی زنان پرسپولیسی در ورزشگاه به دلیل فحاشی
  • پیروزی یک نیمه‌ای دورتموند: انریکه غافلگیر شد (عکس)
  • دست تک تک هواداران را برای حضور و حمایتشان می بوسم
  • آتش‌بازی هواداران پرسپولیس در شروع نیمه‌دوم مصاف با سپاهان +فیلم
  • عشق رم به ده‌روسی تله بزرگی برای او بود!
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • یک دانشگاه آزادی عضو کمیته اجرایی در کنفرانس بین‌المللی پرتغال شد
  • سن‌سیرو میزبان فینال چمپیونزلیگ می‌شود
  • تلاش مهدی طارمی برای دریافت شهروندی پرتغال
  • بهره‌برداری از پروژه خانه وثوق تا پاییز و فروغ تا پایان سال