Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پارس نیوز، 

اکران خیریه فیلم سینمایی «گرگ بازی» به همت پویش «بد سرپرست تنهاتر است» برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور با حضور عوامل فیلم و اقشار مختلف مردم در پردیس سینما گالری ملت برگزار شد.

  ​

انتهای پیام/

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: فیلم سینمایی زلزله بازی پیام اکران گرگ خیریه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۷۷۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوای ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز برای صعود مناسب است

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه گفت: برای روز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌ همزمان با برنامه‌های محوری گرامیداشت شهدای بازی‌دراز و پنجشنبه بیستم اردیبهشت‌ همزمان با صعود زائران به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز، هوایی صاف در بعضی ساعات همراه با ورزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، محمدعلی زورآوند امروز _چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران در خصوص چشم‌انداز وضعیت جوی استان کرمانشاه طی چند روز آینده، اظهار کرد: هوای استان امروز چهارشنبه نوزدهم اردیبهشت‌، صاف تا قسمتی ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد ملایم و رشد ابر پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: احتمال اینکه این شرایط به ویژه در نواحی شرقی با رگبارهای موقت و پراکنده باران همراه باشد نیز چندان دور از انتظار نیست.

مدیرکل هواشناسی استان کرمانشاه با بیان اینکه افزایش دمای هوا، در روزهای جمعه بیست‌ویکم و شنبه بیست‌ودوم نسبتاً محسوس خواهد بود، تصریح کرد: از فردا تا شنبه هفته آینده، بیست‌ودوم اردیبهشت‌، به دلیل تقویت نسبی شرایط پایدار در منطقه، متوسط دمای هوا در غالب نقاط استان، به‌تدریج افزایش پیدا می‌کند.

زورآوند ادامه داد: به دنبال این وضعیت، موجی ناپایدار در روزهای یکشنبه و دوشنبه بیست‌وسوم و بیست‌وچهارم اردیبهشت جو منطقه را تحت تأثیر قرار خواهد داد که در بعضی ساعات بارش‌هایی همراه با وزش باد و رعدوبرق برای سطح استان در پی خواهد داشت.

وی اضافه کرد: بارش‌ها که از روز دوشنبه بیست‌وچهارم اردیبهشت از نمود بیشتری برخوردار خواهد بود، سبب کاهش نسبی دمای هوا در بیشتر نقاط می‌شود.

به گزارش ایمنا، چهارشنبه و پنجشنبه نوزدهم و بیستم اردیبهشت‌، زائران از سراسر کشور به قصد صعود به ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز میهمان استان کرمانشاه و شهرستان سرپل ذهاب خواهند بود.

کد خبر 751773

دیگر خبرها

  • جزئیات برنامه‌های گرامیداشت سالروز عملیات بازی‌دراز اعلام شد
  • هوای ارتفاعات یادمان شهدای بازی‌دراز برای صعود مناسب است
  • آغاز اردوی راهیان نور بسیج دانشجویی در کرمانشاه
  • تجهیزات بازی پارک‌های کرمانشاه چقدر استاندارد است؟
  • اعزام سه هزار لرستانی به ارتفاعات بازی دراز کرمانشاه
  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • اکران آنلاین فیلم «عامه‌پسند» با بازی باران کوثری و فاطمه معتمدآریا
  • آمادگی هلال‌احمر کرمانشاه برای برگزاری یادواره شهدای «بازی‌دراز»
  • جزئیات برگزاری مراسم سالروز عملیات «بازی دراز» اعلام شد
  • رفاقت قدیمی‌ با سیروس میمنت باعث بازی‌ام در «نون خ» شد/ در کرمانشاه ۱۰۰۰ نفر تست بازیگری دادند