Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-26@18:50:45 GMT

عمل لیپوساکشن کار دست زن 60 ساله داد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۰۹۰

زنی که به‌خاطر چاقی زمینگیر شده بود و به‌توصیه پزشک چربی‌های شکمش را خارج کرد، با مشکل تازه‌ای روبه‌رو شد.

به گزارش شریان نیوز،  اواسط سال ۹۳ بود که «ثریا»‌ی ۶۰ ساله به‌خاطر وزن زیاد و بیماری فتق با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. در مطب پزشک معالجش تحت عملی سرپایی قرار گرفت. او ۱۵ میلیون تومان برای این جراحی پرداخت و قرار بود ۱۵ روز بعد عمل لیپوساکشن انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در موعد مقرر هر دو مرحله جراحی انجام شد، اما نتیجه عمل وحشتناک و فاجعه‌آمیز بود. حالا این مادربزرگ علاوه بر مشکلات قبلی، درد شدید، عفونت و خونریزی نیز داشت. روند درمان «فاطمه» دو سالی به درازا کشید و شکم او به خاطر تخلیه نامناسب چربی‌ها در بخش‌های مختلف دچار پستی و بلندی و کجی شده بود. با تداوم این مشکلات زن میانسال از پزشک معالج به دادسرای جرایم پزشکی (ناحیه ۱۹) شکایت کرد.

با ارسال پرونده به کمیسیون پزشکی سه کارشناس موضوع را بررسی کردند، اما با توجه به اینکه بیمار سابقه دیابت و وزن بالایی داشته، نوع معاینه به عمل آمده انتخاب بیمار و تکنیک جراحی را اشتباه دانسته و پزشک را به خاطر وارد کردن صدمه شکمی به زن میانسال به میزان ۱۰ درصد مقصر شناختند.

به این ترتیب کیفرخواست پرونده با عنوان ایراد صدمه بدنی غیرعمدی صادر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۱۰۴۳ دادگاه کیفری ۲ (مجتمع شهید قدوسی) به ریاست قاضی محبوب افراسیاب فرستاده شد. قاضی پس از بررسی شواهد، مدارک و نظریه پزشکی قانونی پزشک معالج را مقصر شناخت و او را به پرداخت ۱۰ درصد دیه کامل انسان محکوم کرد.

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • کبد جوان ۲۲ ساله کرمانی به یک بیمار در شیراز زندگی بخشید
  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • حضور بیش از ۶۰ پزشک در بیمارستان صحرایی شهرستان دلفان
  • چاقوی هوش مصنوعی چگونه نظام سلامت را جراحی می‎‌کند
  • خالی ماندن ظرفیت رشته‌های جراحی قلب و عروق نگران کننده است
  • این دو بیماری را به‌خاطر کلیه‌ها کنترل کنید
  • کاشت الکترود در مغز یک زن برای درمان سندروم لی + فیلم
  • زیرمیزی نماد ناهنجاری در عرصه سلامت
  • اعدام و حبس برای عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز
  • حکم عاملان تعرض به ۲ دختر دانش آموز اعلام شد