Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@05:18:57 GMT

هیو گرانت پارتنر نیکول کیدمن شد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۵۶۲

هیو گرانت پارتنر نیکول کیدمن شد

رکنا: هیو گرانت در کنار نیکول کیدمن به جمع بازیگران سریال "سقوط" پیوست.

هیو گرانت برنده­‎ی جایزه­‎ی گلدن گلوب برای فیلم "چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه" برای ایفای نقش اول در "The Undoing" (سقوط) قرارداد امضا کرده است. "The Undoing" مینی سریالی از کمپانی HBO است که با اقتباس از رمان مهیّج و روانشناسی "هانف کورلیتس" با عنوان "باید می‌دانستی" نوشته‌شده.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تمام شش قسمت سریال با حضور "نیکول کیدمن" بازیگر Actor سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" و "سوزان بیر" و با نویسندگی "دیوید ای. کلی" ساخته می‌شود.

 عمده شهرت "گرانت" حاصل نقش‌های کمدی-رمانتیک او در فیلم‌هایی چون "ناتینگ هیل" به کارگردانی "راجر میشل" در مقابل "جولیا رابرتس"، فیلمی به مناسبت کریسمس به نام "درواقع عشق"، همچنین دریافت جایزه برای فیلم " چهار عروسی و یک تشییع‌جنازه " با درخشش در کنار "اندی مک داول" و "روآن اتکینسون" است. وی اخیراً در فیلم "پدینگتون 2" نقش آفرینی کرده است.

"The Undoing" داستان "گریس ساش" با بازی "نیکول کیدمن"، یک درمانگر موفق با کتابی در راه چاپ است. او ازدواجی موفق دارد و پسرش در حال تحصیل در یک مدرسه خصوصی در شهر نیویورک است. چند هفته قبل از انتشار کتابش،‌ شکافی عظیم در زندگی او پدیدار می‌شود: مرگی وحشتناک، گم شدن شوهرش، مردی که فکر می‎کرد او را می‎شناسد. اما زنجیره‎ای از حقایق وحشتناک آشکار می‎شود. پس از یک فاجعه بزرگ او از مسیرهایی است که در آن به مصلحت خود توجه نکرده وحشت‌زده است. "گریس" باید زندگی قبلی خود را از بین ببرد تا بتواند زندگی دیگری برای خود و فرزندش خلق کند.

"کلی" مدیر کمپانی "دیوید ای. کلی" تولید سریال "The Undoing" و همچنین انتشار آن را نیز بر عهده خواهد داشت.

"کیدمن" نیز به همراه "پر ساری" از کمپانی "Blossom Films" و "برونا پاپاندریا" از کمپانی "Made Up Stories" تهیه‎کنندگان اجرایی این پروژه خواهند بود.

اگرچه به طور دقیق تعداد قسمت‌ها مشخص نیست اما ‌احتمالاً نزدیک به تعداد قسمت‌های سریال "دروغ‌های کوچک بزرگ" خواهد بود که شامل 7 قسمت در فصل یک می‌شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید
*ایران آرت

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس تجاوز به دختر 21 ساله توسط 2 جوان مست داخل ماشین+فیلم و عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 چاق‌ترین استان ایران کجاست؟ مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا مراسم شادپیمایی در سرپل ذهاب + فیلم عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم سرانجام تلخ خودنمایی پسر جوان با مار سمی ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! انفجار زن جوان قبل از عملیات انتحاری در روسیه مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم اتفاق عجیب هنگام معارفه یک مدیر در خراسان شمالی ! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟

منبع: رکنا

کلیدواژه: فیلم سریال بازیگر Actor سقوط شهرت ساری سریال بازیگران عکس فیلم مرد ساعت ایران مردان تصاویر انتشار پسر زن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس

تین نیوز

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

به گزارش تین نیوز به نقل از خبر آنلاین، از لحظه ای که تسلا سایبرتراک رونمایی شد، بسیاری از ما انتظار معرفی نسخه های کپی چینی را داشتیم که حالا این زمان فرا رسیده است.

در میان تمام جذابیت های نمایشگاه خودرو پکن، دانگ فنگ از سایبرتراک خود رونمایی کرد. در حالی که مطمئن نیستیم که این خودرو به تولید برسد یا خیر، خودروسازان چینی تمایل به ساخت وسایل بسیار عجیب و غریب دارند، بنابراین احتمال زیادی وجود دارد که این پیکاپ الکتریکی به زودی به جاده ها بیاید.

 

گمان می رود که این پیکاپ بر پایه پلتفرم برقی دانگ فنگ ساخته شده و طبق ادعای این شرکت، می تواند قدرت ۱۳۰۵ اسب بخاری را ارائه کند که آن را حتی از نسخه پرچمدار سایبرتراک تسلا قدرتمندتر می کند.

 

شکی نیست که طراحان دانگ فنگ از سایبرتراک الهام گرفته اند. در مقایسه با تسلا، لبه های آن کمی نرم تر است و پنل های بدنه آن از فولاد ضدزنگ ساخته نشده است. در جلو، یک نوار نور LED وجود دارد که می تواند تصاویر مختلفی را نمایش دهد.

نگاه کردن به این پیکاپ از کنار، ویژگی های جالبی را نشان می دهد. به عنوان مثال، درهای عقب با قابلیت باز شدن متقارن (به سبک رولزرویس)، پله های جانبی با قابلیت جمع شدن برقی، روکش چرخ های آیرودینامیک و مجموعه ای از لاستیک های مناسب زمین های گلی است. نفوذ سایبرتراک در قسمت عقب ادامه دارد، جایی که دانگ فنگ این مدل را با چادری که از قسمت بار بیرون می آید به نمایش گذاشت.

در داخل کابین، یک فرمان مربع شکل و نمایشگرهایی وجود دارد که به نظر می رسد تمام عرض داشبورد را در برمی گیرند. این پیکاپ همچنین دارای صندلی های خاصی است که به نظر می رسند در قسمت پشتی آن ها از فیبر کربن استفاده شده است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • بازیگر «نون خ»: چند بار تا مرز خفگی رفتم
  • ادامه «بدقولی کنداکتوری تلویزیون» با رخنه شبکه یک
  • فرار زن جوان از دست مرد شیطان‌صفت | مرا به بیابان‌های اطراف شهر کشاند و...
  • عکس | رونمایی چینی ها از تسلا سایبرتراک فیک! + عکس
  • رکوردشکنی عجیب و غریب سریال گناه فرشته!
  • «جدایی قنبر از صنم» هفته آخر اردیبهشت اکران می شود
  • نرخ سرسام‌آور سریال‌سازی تلویزیون فاش شد
  • فیلم بسیار نزدیک و باکیفیت از قسمت سر یک سنجاقک
  • قتل زن میانسال در دعوای مادر و دختری | دختر جوان تا یک‌قدمی چوبه دار رفت
  • (ویدئو) سکانسی از قسمت جدید افعی تهران در فضای مجازی وایرال شد