Web Analytics Made Easy - Statcounter

برای طراحی چمدان‌های هدیه عروس به خانواده داماد در حدود ۲۳۰ هزارپوند هزینه کردند. این عروسی یکی از لوکس‌ترین و پرخرج‌ترین‌ها در مسکو بوده است. آفتاب‌‌نیوز : در هفته گذشته عروسی باشکوهی در چچن برگزار شد. این عروسی یکی از لوکس‌ترین و پرخرج‌ترین‌ عروسی‌ها در مسکو بوده است. تنها برای طراحی چمدان‌های هدیه عروس به خانواده داماد حدود ۲۳۰ هزارپوند هزینه کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این جشن باشکوه، که مطابق با سنت‌های چچن برگزار شده بود هیچ گونه مشروبات الکلی سرو نشد و عروس فقط ایستاده بود و سخنی نمی‌گفت. با توجه به رسم و رسوم چچنی ها، داماد کنار عروس نبود و پس از مراسم او را همراهی کرد.
آینا عروس ۲۲ ساله که برادر زاده سرمایه‌دار معروف " Umar Dzabrailov" است با دو لباس عروس به قیمت ۳۵۰ هزار پوند که طراحان لبنانی برای او آماده کرده بودند ظاهر شد.
طراحان ابتدا برای او لباسی با دامنی شفاف طراحی کردند، اما "آینا" قبل از مراسم عروسی مدل آن را تغییر داد. او از جواهراتی که گالری" Graff Diamonds" یک برند انگلیسی ساخته است، استفاده کرد. عروس به همراه مادرش برای این مراسم از مغازه‌های میلان و پاریس و دبی خرید کرد.
"آینا" در این مراسم بسیار جدی ظاهر شد. همانطور که رسوم چچن می‌گوید که عروس باید بسیار متین و مؤقر رفتار کند و ساکت باشد. او فقط می‌تواند لیوانی آب به مهمانان تعارف کند و برای آن‌ها آرزوی سلامتی داشته باشد. او برای ایستادن جایگاه مخصوص داشت و در رقص‌هایی که زنان و مردان نباید به هم زیاد نزدیک شوند شرکت نکرد.
حدود ۶۰۰ مهمان در این جشن دو روزه شرکت کردند و گفته می‌شود عروس هدایای خود را در چمدان‌هایی با برند‌های " Louis Vuitton, Etro ,Versace " به روسیه آورده است. مهمانان در طول مراسم به عروس و داماد هدایایی می‌دهند. زنان بیشتر لوازمی که برای خانه نیاز است و مردان پول یا گوسفند می‌دهند.


فرادید کد خبر: ۵۵۷۳۲۱ تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۱۹

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پرخرج ترین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۶۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، معصومه حائری یزدی که روز پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۶ سالگی درگذشت و پیکر ایشان روز هشتم اردیبهشت پس از تشییع در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) در بقعه شیخ فضل‌الله به خاک سپرده شد.

آنگونه که تسنیم روایت کرده، محل دفن ایشان از این جهت نمادین است که بقعه شیخ فضل‌الله نوری در سال‌های دور محل ملاقات امام خمینی(ره) و آیت‌الله شیخ مرتضی حائری یزدی بود که به جز همکاری در هیأت مصلحین حوزه، هر روز هنگام غروب آفتاب آنجا با هم گفت‌وگو می‌کردند.

ازدواج مصطفی و معصومه در سال ۱۳۳۳، پیوند دو خاندان خمینی و حائری یزدی بود؛ این زندگی مشترک پس از ده سال با تبعید حاج مصطفی خمینی همراه پدر، وارد مرحله تازه‌ای شد و تا زمان شهادت همسر در اول آبان ۱۳۵۶، معصومه حائری بارها برای دیدارش به نجف رفت و برگشت.

یکی از سندهایی که در آرشیو مرکز اسناد انقلاب اسلامی وجود دارد (شماره پرونده ۳۹۲) ، موافقت اداره کل سوم ساواک با درخواست معصومه حائری برای صدور گذرنامه جهت مسافرت به عراق را نشان می‌دهد. طبق این اسناد، شهربانی کل کشور در نامه‌ای محرمانه از ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور درباره تقاضای صدور پروانه خروج از کشور استعلام می‌گیرد:

«شهربانی کل کشور
تاریخ ۴۶/۶/۱۳
از شهربانی کل کشور (اداره اطلاعات)
به تیمسار ریاست سازمان اطلاعات و امنیت کشور
درباره معصومه حائری یزدی فرزند مرتضی شناسنامه ۶۹۲۳۵ قم متولد ۱۳۱۷

نامبرده بالا طی تسلیم شرحی اعلام نموده مدتی قبل برای دیدار بستگان خود از عراق به ایران مراجعت و جهت بازگشت به کشور مزبور به منظور ملحق شدن به همسرش حاج سیدمصطفی خمینی تقاضای صدور پروانه خروج نموده است. خواهشمند است دستور فرمائید نسبت به انجام درخواست مشارالیها نظریه اعلام دارند.

رئیس شهربانی کل کشور . سپهبد مبصر از طرف سرتیپ صمد پاکپور»

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901447

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل مست ۲ زن در عروسی | ماجرای تلخ عروسی هایی که عزا می شوند
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برای میکاپ عروس، به کدام آرایشگاه زنانه تهران مراجعه کنیم؟
  • همراه پرخرج
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • پس‌لرزه عروسی دختر در هتل گران | تکلیف خودتان را از حیث اقتصادی روشن کنید | چرا همیشه صحبت شما و فرزندانتان است؟
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • انتقاد یک مقام سابق از عروسی مجلل دختر شمخانی