Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@22:44:09 GMT

۴۱ خانوار عشایری گرفتار در برف نجات یافتند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۶۸۹۴۳

۴۱ خانوار عشایری گرفتار در برف نجات یافتند

  به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، صارم رضایی از امدادرسانی به افراد گرفتار در برف و سرما اشاره کرد و اظهار داشت: 36 خانوار عشایری الیگودرز که روز پنج‌شنبه در برف محاصره‌ شده بودند توسط نیروهای هلال احمر استان امدادرسانی و به مکان‌های امن انتقال یافتند.

وی افزود: روز گذشته نیز در منطقه بشارت الیگودرز 28 نفر در قالب پنج خانوار عشایری درگیر برف شده بودند که نیروهای هلال‌احمر استان به این منطقه اعزام و مواد غذایی و وسایل گرمایشی بین این افراد توزیع کردند، همچنین در منطقه شیرز شهرستان کوهدشت 45 گردشگر دچار حادثه شدند که تیم چهارنفره هلال‌احمر به محل موردنظر اعزام‌شده و علاوه بر امدادرسانی، آب‌معدنی و مواد غذایی بین آن‌ها توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان لرستان به امدادرسانی 15 امدادگر هلال‌احمر طی دو روز اخیر اشاره و عنوان کرد: در برخورد چهار خودرو در محورهای زالیان، رازان و محور خرم‌آباد- بروجرد، 21 نفر مجروح شدند که توسط اورژانس جاده‌ای و هلال‌احمر استان مجروحان حادثه به بیمارستان منتقل شدند.

وی بیان کرد: همچنین یک دستگاه اتوبوس در مسیر چمن سلطان در حرکت بود که به دلیل بارش برف و انسداد جاده 55 نفر سرنشینان این اتوبوس توسط هلال‌احمر اسکان داده شدند.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۸۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، محسن حدادیان از نجات فرد گرفتار در بین دو دیوار خبر داد و اظهار کرد: پس از تماس با سامانه ۱۲۵، نیروها به محل اعزام شدند و فرد گرفتار که خانم بود و برای جمع‌آوری ضایعات وارد محل شده بود را نجات دادند.

وی افزود: آتش نشانان پس از شکافتن دیوار منزل همسایه توانستند فرد گرفتار را نجات بدهند.

حدادیان سن فرد گرفتار بین دیوار را بین ۳۰ تا ۴۰ سال اعلام کرد و گفت: وی پس از نجات، تحویل اورژانس داده شد.

دیگر خبرها

  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • گم‌شدن دخترک کلاله‌ای/جستجو در روز سوم، اثری از «یسنا» نشد
  • امدادرسانی به سیستان و بلوچستان پایان یافت
  • نجات یک زن در بم بعد از ۴ روز گرفتاری بین دیوار
  • ۳ روز از مفقود شدن یسنا گذشت؛ اعزام بالگرد به منطقه
  • درخواست بهسازی و مرمت راه عشایری قره داغ اهر ارسباران
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • یک کشته در حادثه برخورد چند دستگاه خودرو در استان قزوین 
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله