Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جهان نيوز، شهیندخت مولاوردی دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با اشاره به بازگشت تحریم‌ها علیه ایران توسط آمریکا، اظهار کرد: تدابیر مهمی برای مقابله با تحریم‌های از قبل پیش بینی شده است.

وی با بیان اینکه یکی از راهبردهایی که آمریکایی‌ها علیه ایران دنبال می‌کنند، افزایش نارضایتی مردم است، افزود:  قطعا هم صدا و همگام شدن با این جریان فکری طراحی شده توسط اتاق فکر و عملیات روانی، می تواند کمک فراوانی برای دشمنان به همراه داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دستیار ویژه رئیس جمهور در امور حقوق شهروندی با بیان اینکه باید انسجام ملی و همبستگی اجتماعی در مقابله با تحریم‌ها وجود داشته باشد، گفت: قطعا با تفرقه، تخریب دولت و زیر سوال بردن بخشی از مدیریت و اداره جامعه امکان گذراندن از این مرحله وجود ندارد، اما می‌توان با همکاری و اتحاد منسجم از این چالش هم با موفقیت عبور کنیم.

مولاوردی تصریح کرد: در دیدار‌های متعدد با  مقام معظم رهبری در حوزه  آسیب‌های اجتماعی، ایشان تاکید جدی بر جلوگیری از سیاه نمایی و نامیدسازی عملکرد دولت داشتند لذا ضروری است تا این موضوع به عنوان یک دستور العمل سر لوحه فعالیت های کشور قرار گیرد.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)

به گزارش ورزش سه، پیام پارسا که نمایش خوبی مقابل تراکتور داشت، بعد از سوت پایان ۱۲۰ دقیقه در حالی که روی زمین خوابیده بود، با اقدام جالب مربی بدنساز تیم مواجه شد.

مربی بدنساز به همراه مربی گلرهای ذوب‌آهن یک پتو روی او کشیدند تا به این شکل بدن دروازه‌بان تیم را گرم نگه دارند.

جعفری حدود پنج دقیقه به این شکل استراحت کرد و سپس از روی زمین بلند شد تا برای ضربات پنالتی به سمت دروازه برود.

او پنالتی اول امیرحسین حسین‌زاده را مهار کرد اما در ادامه سه گل خورد و بازی را از دست داد.

دیگر خبرها

  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • انسجام فکری و تشکیلاتی لازمه تأثیرگذاری شوراها است
  • ۱۰ راهکار ساده برای رفع بوی بد دهان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق
  • راهکار‌های هدایت منابع تسهیلات به سمت تولید چیست؟
  • راهکار عجیب گرم ماندن در لحظات پنالتی! (عکس)
  • اقدامات آمریکا در دهه‌های اخیر نمایشگاهی از جنایات جنگی است
  • تلاش برای ایجاد، احیاء، انسجام‌بخشی و توانمندسازی واحدهای روابط عمومی بخش خصوصی
  • بیانیه ستاد حقوق بشر در واکنش به اقدام متزورانه آمریکا در انتشار گزارش موهوم وضعیت حقوق بشر
  • راهکار اصلاح رابطه با خدا چیست؟