Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره سردار شهید «مهدی زین‌الدین» و شهدای شهرک روزیه سمنان شامگاه گذشته برگزار شد. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۹ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، این یادواره در مسجد محمد رسول الله شهرک روزیه سمنان برگزار شد. مردم شهید پرور سمنان بار دیگر با حضور مثال زدنی خود در این یادواره شهدا نشان دادند که همیشه پای آرمان‌های شهدای خود هستند و با حضور خود بار دیگر با شهدا تجدید میثاق کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این یادواره همچنین جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، خانواده‌های شهدای مدافع حرم و روحانیون نیز حضور داشتند.

در یادواره سردار شهید «زین‌الدین»، «منصور فرخ نژاد» همرزم این شهید والامقام نیز حضور داشتند و درباره ویژگی‌های شخصیتی این شهید مطالبی را بیان کردند.

حجت الاسلام اکرمی نیز درباره جایگاه والای این شهید بزرگوار گفت: سردار شهید «زین‌الدین» یکی از شهدای بزرگ کشور است که در محضر شهید محراب آیت الله مدنی تلمذ کرده است.

وی با بیان اینکه شهدا با نثار جان خود از انقلاب و ارزش‌های آن محافظت کردند افزود: باید راه شهدا و همچنین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه ترویج شود تا نسل سوم و چهارم انقلاب با شهدا و راه نورانی آنها آشنا شوند.

به گزارش تسنیم سردار شهید «مهدی زین‌الدین» یکی از فرماندهان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شرکت کننده در جنگ ایران و عراق و فرمانده لشکر علی ابن ابیطالب(ع) بود.

انتهای پیام/ش

R41366/P1377/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۶۹۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان

رضا احسانی زاده جانشین حوزه مقاومت بسیج کارگری امام صادق (ع) سمنان گفت: این مراسم اولین یادواره شهدای کارگری و کارخانه های سمنان است که در قالب که در راستای کنگره ۳ هزار شهید استان برگزار شد.

در این‌مراسم‌ از تعدادی از کارگران‌ و خانواده شهدای کارگر تجلیل شد

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • ۲۵۰۰ یادواره محله و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله محور و خانه محور برای شهدای استان برگزار می شود
  • ۲۵۰۰ یادواره محله‌محور و خانه‌محور در کهگیلویه و بویراحمد برگزار می‌شود
  • سومین یادواره ۳۵۷ شهید گتوند برگزار گردید
  • برگزاری یادواره شهدای کارگر در سمنان
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • یادواره ۵۲ شهید کارگر دامغان برگزار شد
  • یادواره ۴۵ شهید کارگر در تربت جام برگزار شد