Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-26@16:12:36 GMT

وعده وزیر اقتصاد هم کارگران هفت تپه را راضی نکرد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۳۶۱

وعده وزیر اقتصاد هم کارگران هفت تپه را راضی نکرد

دزفول - ایرنا - کارگران نیشکر هفت تپه روز یکشنبه با وجود دستور وزیر اقتصاد مبنی بر پرداخت حقوق کارگران برای چهاردهمین روز اعتراض خود را با تجمع مقابل فرمانداری شوش نشان دادند.

به گزارش ایرنا کارگران نیشکر هفت تپه در صبح مه آلود شوش به همراه خانواده مقابل فرمانداری شوش تجمع کردند.
این درحالی است که شب گذشته نماینده مردم شوش درمجلس و استاندار خوزستان با وزیر اقتصاد و دارایی دیدار داشتند واز دستور پرداخت حقوق این کارگران خبر دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا تعداد زیادی از کارگران هفت تپه شوش با سردادن شعارهایی چون یه اختلاس کم بشه مشکل ما حل میشه، این همه لشکر اومده جونش دیگه سراومده، نماینده مجلس استعفا استعفا، سرمایه دار شیاد نمی کنیم اعتماد، وعده دروغ نمی خواهیم ما حقمون رو می خواهیم، بیگی تو عیش و نوشه خون کارگر به جوشه، هیات من الذله و مسئولان بی لیاقت نمی خواهیم خواستار پرداخت حقوق و مطالبات خود شدند.
پرداخت چهار ماه حقوق معوقه و بازگشت شرکت به بخش دولتی خواسته این معترضان عنوان شده است.
خانواده کارگران شرکت کشت و صنعت هفت تپه نیز با در دست داشتن پلاکاردهایی با مضمون من بچه هفت تپه گرسنه ام گرسنه در این تجمع حاضر شدند.
تجمع کنندگان با سردادن شعارهایی از فرمانداری به سمت میدان هفت تیر حرکت کردند.
نیروهای اورژانس، آتش نشانی و یگان ویژه نیز در جلوی فرمانداری شوش مستقر شده اند.
7280/3022

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي شوش حقوق كارگران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم

به گزارش خبرنگار مهر، «سید احسان خاندوزی» وزیر اقتصاد امروز در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین مراجع بین‌المللی که برای تأمین مالی پروژه‌ها استفاده می‌شود، بانک توسعه اسلامی است و هفته آینده پنجاهمین سالگرد تأسیس این بانک در عربستان سعودی با حضور ۴۷ کشور برگزار می‌شود.

وی‌افزود: متأسفانه در سال‌های گذشته تأمین مالی از سوی این بانک صورت نمی‌گرفت و یکی از اولویت‌های ما رفع موانع پرداخت اقساط کشور بود تا کاری کنیم این بانک برای ۱۱ پروژه عمرانی ما تأمین مالی کند.

وزیر اقتصاد تاکید کرد: این اتفاق رخ داده و ما مسیر دور زدن تحریم در پرداخت بدهی ایران به این بانک را پشت سر گذاشتیم و بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم و فرآیند بازپرداخت اقساط ۱۱ پروژه عمرانی آغاز شده است.

کد خبر 6086750

دیگر خبرها

  • عملیات وعده صادق سیلی محکمی بر چهره رژیم صهیونیستی بود
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • خبر خوش وزیر برای سرخابی ها | دستور پرداخت حق پخش رسید
  • بدهی‌های ایران به «بانک توسعه اسلامی» را به صفر رساندیم
  • بدهی‌های ایران را تا سال ۱۴۰۲ به صفر رساندیم
  • دلیل تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس چه بود؟
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس/ روایت خبرگزاری فارس
  • ماجرای تجمع اعتراضی در مقابل فرمانداری بندرعباس
  • گزارش یک خبرگزاری از ماجرای تجمع امروز در مقابل فرمانداری بندرعباس + فیلم