Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تین نیوز»
2024-04-27@01:08:15 GMT

◄ ایمن‌سازی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۶۶۶

◄ ایمن‌سازی محورهای ارتباطی جنوب استان کرمان

تین‌نیوز | 

وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان کرمان ضمن شرکت در مراسم افتتاحیه چندین پروژه عمرانی بااعتباری بالغ‌بر 50 میلیارد تومان از روند فعالیت‌های راهداری شهرستان‌های جنوبی استان کرمان بازدید کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، در این بازدید عبدالهاشم حسن‌نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس این سازمان در معیت وزیر راه‌و‌شهرسازی در سفر به جنوب استان کرمان از فعالیت‌های عمرانی راهداری در شهرستان‌های جیرفت، کهنوج و رودبار جنوب در جریان مشکلات و فعالیت‌های انجام‌شده قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان این بازدید، پنج دستگاه پل ورودی در شهرستان کهنوج واقع در جنوب استان کرمان باهدف رفع نقطه پرحادثه و تعریض و ایجاد لاین رفت‌وبرگشت بااعتباری بالغ‌بر هفت‌میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای به بهره‌برداری رسید.

براساس این گزارش مسعود جمیلی مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای جنوب کرمان نیز از افتتاح هم‌زمان پروژه تقاطع غیر هم‌سطح در محور جیرفت-بافت در دوراهی درب بهشت-راین خبر داد و اظهار کرد: برای احداث این تقاطع غیر هم‌سطح 3 میلیارد و 100 میلیون تومان اعتبار هزینه شده است که هم‌اکنون ایمنی تردد در این محور برقرار و نقطه پرحادثه حذف و ساماندهی شده است.

جمیلی با اشاره به بهره‌برداری 193 کیلومتر روکش آسفالت در محورهای جنوب کرمان گفت: با بهره‌برداری از روکش آسفالت ابتدای محور بزرگراهی کهنوج_رودان در شهرستان کهنوج، روکش آسفالت در ۹ محور ارتباطی جنوب کرمان نیز بااعتباری بالغ‌بر ۲۷ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: روکش آسفالت شهرستان كهنوج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، وحید خسروی اظهار کرد: خوشبختانه به دلیل پاکسازی دهانه پل‌ها، سیلاب‌ها آسیبی به ابنیه فنی و جسم راه در محور امرآباد به شانق وارد نکرده و فقط در مقاطعی موجب آب شستگی شانه خاکی راه شده که در حال حاضر راهداران با استفاده از ظرفیت ماشین آلات سنگین در اختیار، مشغول به پاکسازی سطح جاده و ایمن سازی نقاط پرتگاهی هستند.

وی افزود: به دلیل وجود ۲ رودخانه موازی فصلی در دو طرف این محور و طغیان رودخانه‌ها به علت حجم بالای دبی آب، در نهایت چند ساعت منجر به آبگرفتگی محور و اراضی دامنه کوه شده بود که با حضور به موقع راهداران پس از فرونشست آب‌های سطحی و تلاش‌های صورت گرفته، پاکسازی محور انجام و تردد در محور به صورت روان جریان دارد.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان اراک گفت: عملیات ایمن سازی محور نیز با استفاده از شش دستگاه ماشین آلات راهداری شروع شده و تا ۲۴ ساعت آینده رفع آب شستگی و رفع نقاط پرتگاهی انجام خواهد شد.

کد خبر 6087784

دیگر خبرها

  • ریزش کوه، گردنه ده علیرضا در محور زرند _ راور را مسدود کرد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • راه ارتباطی ۵۰ روستا در گنبکی مسدود شد
  • راه اندازی مرکز معاینه فنی ناوگان سنگین در کهنوج
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت / ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • ریزش سنگ در محور سرچشمه/ رانندگان احتیاط کنند
  • رفع آب شستگی جاده امرآباد به شانق اراک تا ۲۴ساعت آتی انجام می شود
  • انسداد برخی محورهای روستایی شرق استان گلستان / بارندگی شب گذشته خسارت زد
  • ایمن سازی و رفع ۴۸۷ نقطه پرحادثه راه‌های کشور