Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا- رئیس پلیس فتا تهران بزرگ از شناسایی و کشف فروشندگان دستگاه اسکیمر (کپی برداری از کارت عابربانک) خبر داد و گفت: متهمان در پوشش فروشنده و درج آگهی در سایتهای فروش، اهداف مجرمانه خود را عملی می‌کردند.

به گزارش روز یکشنبه پلیس فتا تهران بزرگ، سرهنگ تورج کاظمی در تشریح این خبر افزود: تحقیقات پلیس برای شناسایی عاملین فروش این دستگاه ها ، شروع و پس از تحقیقات میدانی پیرامون شناسایی افرادی که در سایتهای درج آگهی فروش، اقدام به ثبت آگهی کرده بودند، در یکی از محله های تهران، فردی شناسایی و در یک عملیات پلیسی، متهم با 2 دستگاه اسکیمر دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهارداشت: در تحقیقات بعدی با همکاری متهم اول و طی یک قرار سوری متهم ردیف دوم در قهوه خانه ای در تهران شناسایی و دستگیر شد که از این شخص تعداد 15 دستگاه اسکیمر و 200 کارت خام عابر بانک کشف و ضبط گردید.
این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: با دستگیری این دونفر، تحقیقات پلیس برای شناسایی شاکیان پرونده متناسب با شگرد مجرمین آغاز گردید و تعدادی از مالباختگان شناسایی شدند.
رئیس پلیس فتا تهران بزرگ به کاربران توصیه کرد: شهروندان هنگام استفاده از کارت بانکی و خرید از دستگاه پز، به خصوص دستگاه پز سیار، حتما تمامی عملیات های بانکی و تراکنش های خرید، توسط خودشان انجام پذیرد و در صورت مشاهده دستگاههای ناشناس و شبیه دستگاه اسکیمر سریعا به پلیس اطلاع دهند.
تهرام/ 9206 / 1539

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي عابر بانك كارت بانكي دستگاه پز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۷۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، جانشین فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در محدوده بلوار وکیل آباد مأموران انتظامی با انجام تحقیقات میدانی یکی از متهمان که دارای سوابق متعدد سرقت بوده را شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی وی را در اقدامی ضربتی در مخفیگاهش دستگیر و خودرو مورد استفاده در سرقت‌ها که مسروقه بود را نیز کشف کردند.

سردار احمد نگهبان افزود: متهم در تحقیقات تکمیلی به سرقت‌های متعدد محتویات و قطعات خودرو با همدستی ۳ نفر دیگر اعتراف کرد که ماموران کلانتری شهرک فراجا با هماهنگی مقام قضایی در اقدام‌هایی مجزا هر ۳ متهم را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاه هایشان تعداد زیادی قطعات مسروقه خودرو کشف کردند.

وی گفت: متهمان در تحقیقات به عمل آمده تاکنون به ۵۰ فقره سرقت قطعات و محتویات داخل خودرو در سطح شهر مشهد اعتراف و پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • دستگیری فروشندگان سوالات و ابزار تقلب کنکور
  • فروش بیشتر برای فروشندگان، بازگشت وجه برای خریداران از طریق "طرح ماندگار" بانک رفاه کارگران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور ، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • بازداشت ۱۸ مدعی فروش سوالات کنکور، امتحان نهایی و تجهیزات تقلب در تهران
  • شناسایی و دستگیری سارقان قطعات خودرو در مشهد
  • قتل هولناک پدر به دست دختر جوان | همکاری ۲ پسر در اجرای نقشه قتل | متهم: پدرم با زندگی من در خانه مجردی مخالف بود!
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای تبلیغ فروش سوالات کنکور و دستگیری ۲۰ متهم
  • انهدام باند سرقت مسلحانه در منوجان
  • شناسایی ۳۰۰ تارنمای فعال در زمینه تبلیغ فروش سوالات کنکور/ ۲۰ نفر دستگیر شدند
  • سارق زورگیر در شاهرود دستگیر شد