Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-26@23:59:14 GMT

آسمان صاف و آفتابی در کشور

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۰۸۱۵

‍‍‍‍‍‍

­کارشناس سازمان هواشناسی گفت: براساس نقشه های هواشناسی طی امروز و فردا در غالب نقاط کشور آسمانی صاف و آفتابی خواهیم داشت. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، ایزدی افزود: با توجه به سرمای شبانه بر غلظت آلاینده ها در شهرهای صنعتی افزوده خواهد شد.

وی گفت: از بعداز ظهر امروز شرایط برای بارش های پراکنده در استان های غربی سواحل دریای خزر مانند گیلان و مازندران مهیا خواهد شد و از فردا علاوه بر استان های ساحلی دریای خزر، استان اردبیل و خراسان شمالی نیز شرایط برای رگبار و رعد و برق و وزش بادهای شدید مهیا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کارشناس هواشناسی افزود: از پس فردا یعنی روز سه شنبه سامانه بارشی جدیدی وارد کشورمان خواهد شد.

وی گفت: امروز و فردا آبهای خلیج فارس در بخش های مرکزی و شرقی مواج و متلاطم خواهد بود بویژه امروز که ارتفاع موج بین یک و نیم تا دو متر در نوسان است و مناسب برای شناورهای سبک نخواهد بود.
دانلود

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: هواشناسی صاف آفتابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران

به گزارش جام جم آنلاین مازندران،احمد اسدی معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران درباره وضعیت جوی آسمان مازندران اظهار کرد: از امروز تا اواسط هفته جاری شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری در استان مازندران هستیم.

وی افزود: همچنین طی این مدت افزایش نسبی و تدریجی دما را در استان خواهیم داشت.معاون توسعه و پیش‌بینی هواشناسی مازندران بیان کرد: براساس تجزیه و تحلیل آخرین نقشه‌های هواشناسی، روز چهارشنبه از سمت غرب استان به‌تدریج شاهد ابرناکی، بارش پراکنده و وزش باد هستیم که درباره جزئیات آن در روزهای آینده اطلاع‌رسانی می‌شود.وی گفت: دریای مازندران امروز موج کوتاه و آرام پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم پایداری جوی تا نیمه هفته آینده در مازندران
  • روزهای گرم اردیبهشتی در آسمان مازندران
  • اردیبهشت گیلان بهاری و آفتابی
  • آسمان آفتابی و جوی پایدار در استان قزوین
  • آسمان مازندران تا اواسط هفته آینده صاف و آفتابی
  • آسمان آفتابی میهمان روز‌های بهاری استان قزوین 
  • آسمان گیلان تا هفته آینده صاف و آفتابی است
  • آسمان صاف همراه با وزش باد در استان قزوین
  • آسمان صاف با وزش باد
  • تداوم بارش باران تا ظهر امروز در مازندران