Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@04:46:17 GMT

اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی از ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۱۳۴۴

اجرای طرح ویژه ترافیک زمستانی از ۲۲ آذر تا ۲۲ اسفند

رئیس پلیس راهنمایی و راهنندگی ناجا گفت: طرح ویژه ترافیکی زمستان ۹۷ از ۲۲ آدر تا ۲۲ اسفند اجرایی می‌شود. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۲ اجتماعی پلیس حوادث نظرات

به گزارش خبرنگار انتظامی باشگاه خبرنگاران پویا؛ نشست طرح ویژه ترافیک زمستان 97 صبح امروز با حضور سازمان‌های مرتبط مانند پلیس راهور، راهداری، هلال‌احمر، اورژانس و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در شهرک آزمایش برگزار شد.

سردار تقی مهری در این نشست با بیان اینکه طرح ویژه اربعین سال 97 به خوبی نسبت به سالهای گذشته عملیاتی شد، اظهار کرد: برای اجرای طرح ویژه ترافیک زمستان امسال از 22 آذر امسال تمامی دستگاه‌ها به صحنه خواهند آمد.

رئیس پلیس راهور ناجا تصریح کرد: این طرح تا 22 اسفند ادامه خواهد داشت، در سالهای گذشته مشکلاتی داشتیم اما از 22 آذر تا 22 اسفند باید تجهیزات بیشتری به کار گیریم، معنی اجرای این طرح در این بازه زمانی استفاده از تجهیزات بیشتر است، باید به موضوع سقوط بهمن، آب‌گرفتگی، یخ‌زدگی معابر بیشتر توجه کرده و هر دستگاه مسائل خاص را در نظر گیرد، این طرح هم در برون‌شهرها و هم داخل شهرها انجام می‌شود.

وی با اشاره به کشته‌شدن بیش از 3 هزار نفر در تصادفات زمستان 96، متذکر شد: حدود 32 درصد از متوفیان، داخل شهرها و 68 درصد در جاده‌های برون‌شهری جان باختند.

مهری افزود: حدود 22 درصد از تصادفات در زمستان 96 به علت سرعتهای غیرمجاز و 38 درصد به علت خستگی و عدم توجه جلو توسط راننده بود.

رئیس پلیس راهور با اشاره به برف شدید مقطعی در سال گذشته و یخ‌زدگی جاده‌ها، تصریح کرد: باید تجهیزات بررسی دقیق و تقویت شوند و آمادگی نیروها در تمام معابر باید مدنظر باشد.

انتهای پیام/

 

R1370/P1014142/S2,21,1392,1416/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۳۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان

 سرپرست جدید اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:امسال ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس استان در نظر گرفته شده است.
یونس بهاروند با بیان اینکه مسؤولیت در نظام جمهوری اسلامی فقط فرصتی برای خدمت است و این موضوع بر من تکلیف شده است، افزود: تا وقتی در این مسؤولیت هستم، با تمام توان خدمتگزار فرهنگیان و دانش‌آموزان خواهم بود و در انجام آن کوتاهی نخواهم کرد.
سرپرست اداره کل آموزش و پرورش لرستان گفت:در دو سال گذشته، در لرستان ۲۱۶ مدرسه با اولویت مناطق محروم ساخته شده که در مقایسه با هشت سال دولت گذشته که ۲۰۳ مدرسه بود، درخور تحسین است.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۲۱ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات در لرستان هزینه شد، گفت: با مساعدت وزیر ۷۵ میلیارد تومان برای خرید تجهیزات مدارس از جمله تجهیزات آزمایشگاهی، ورزشی، کارگاهی در نظر گرفته شده است.
بهاروند دانش‌آموزان را امانت مردم در مدارس دانست و افزود: باید همه با هم تلاش کنیم تا کار‌های مثبت گذشته ادامه پیدا کند و به دور از حاشیه و سیاست‌زدگی، دستگاه تعلیم و تربیت را به کارکرد اصلی خود برسانیم.
وی خط قرمز خود را حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی و کشور عنوان کرد و گفت:همه باید از نیرو‌های نظامی و امنیتی، به‌ویژه اقدام غرورآفرین سپاه پاسداران در عملیات تنبیهی «وعده صادق» قدردانی کنیم.
بهاروند با اشاره به هفته معلم افزود:دستگاه تعلیم و تربیت استان به دور از حاشیه‌ها فقط به‌دنبال اعتلای نظام تعلیم وتربیت دانش‌آموز تراز انقلاب اسلامی است.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • آب تالاب‌های پلدشت ۴۰ درصد افزایش یافت
  • اختصاص ۷۵ میلیاردتومان برای خرید تجهیزات مدارس لرستان
  • تبریز فقیرترین کلانشهر از نظر هوشمندسازی معابر است
  • قدردانی بانوان آستارایی از عوامل پلیس در اجرای طرح نور
  • ارتقا امنیت در کرمانشاه محسوس‌تر می‌شود
  • ببینید | خبر مهم درباره تجهیزات جدید لباس‌ و خودروهای پلیس
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • افزایش ۱۶ درصدی متوفیان تصادفات ترافیکی در کرمانشاه
  • اسفند گذشته سرقت کاهش یافت/ سارقان عید امسال مرخصی نرفتند
  • کاهش آمار سرقت در اسفند سال گذشته