Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس گفت: فراکسیون مستقلان ولایی با حضور وزیر اقتصاد و دارایی چک لیست راهکارهایی برای مقابله با تحریم‌ها را بررسی خواهد کرد.

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی نماینده مردم رشت و عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: فراکسیون مستقلان ولایی فردا جلسه‌ای با وزیر اقتصاد خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دستور کار این نشست بررسی چک لیست اقداماتی است که مجلس و دولت در وزارت اقتصاد به صورت برنامه فعالانه ضدتحریم باید انجام دهند.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون مستقلان ولایی مجلس ادامه داد: در واقع این با همکاری مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی صورت گرفته است که در حوزه اقتصاد باید چه اقداماتی انجام دهیم و همچنین کاری که وزارت اقتصاد انجام داده با بررسی‌های مرکز پژوهش‌ها تجمیع شده و در جلسه فردا آن را بررسی و کنترل می‌کنیم.

جعفرزاده ادامه داد: در واقع براساس این بررسی‌ها مشخص می‌شود که ما در مجلس چه کارهایی باید انجام داده و دولت هم در اقتصاد چگونه حمایت شود.

وی در خاتمه عنوان کرد: در واقع مجلس برای حوزه اقتصادی و مقابله با تحریم‌ها برنامه‌هایی دارد تا ان‌شاءالله بتوانیم در این راستا موفق باشیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: تحریم جعفرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است

به گزارش جماران؛ یک عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: قانون مهریه ۲ الی ۳ سال است که معطل مانده و دست هیات رییسه است.

‌کاظم دلخوش اباتری در گفت‌وگو با ایلنا درباره تعیین تکلیف قانون مهریه و بحث مالیات بر آن گفت: منتظر هستیم فعلا دست هیئت رئیسه است و ۲ الی ۳ سال است که معطل است.

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی درباره اینکه در جامعه مطرح می‌شود چرا برای هر چیزی مالیات در نظر گرفته می‌شود و افکار عمومی این مطلب را به کمبود بودجه کشور ارتباط می‌دهد، بیان کرد: ما مخالف مالیات بستن‌های بیخود هستیم، همیشه من مخالف بودم.


 

دیگر خبرها

  • تعامل فراکسیون دیپلماسی فرهنگی مجلس و مدیران نمایشگاه کتاب ضروری است
  • قانون مهریه 2 الی 3 سال است که معطل مانده/ نماینده مجلس: منتظر هستیم؛ فعلا دست هیئت رئیسه است
  • عیادت رئیس فراکسیون ورزش مجلس از غلامحسین پیروانی
  • پسماند‌ها به معضل محیط زیستی کشور تبدیل شده است
  • برای حج تمتع هیچ نماینده‌ای از مجلس اعزام نمی‌شود/ افزایش قیمت ارز نرخ حج را گران کرده است
  • پایان ریاست قالیباف نزدیک است؟
  • (ویدئو) نوری قزلجه: تعطیلی روز پنجشنبه ارتباطات رسمی را به مدت ۴ روز قطع خواهد کرد
  • نوری قزلجه: تعطیلی روز شنبه برای کل کشور یکسان است اما پنج شنبه فقط برای برخی شرکت ها اعمال می شود
  • خیز نبویان برای لیدری فراکسیون انقلاب در مجلس آینده
  • تأثیرگذاری فراکسیون اقلیت خیلی سخت است