Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار اجتماعی برنا، با توجه به درگذشت مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی، این موضوع که در فقدان وی آیا سازمان با بحران مواجه خواهد شد یا خیر و نیز انتخاب سرپرست جدید کی اتفاق خواهد افتاد با مدیر عامل غرب تهران گفتگو کرده ایم.

ناهید حیدری، مدیر کل سازمان تامین اجتماعی غرب تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی برنا اظهار داشت: نوربخش یکی از مدیر عاملان بنام سازمان تامین اجتماعی بوده است و از آنجایی که ارزش های محوری مورد نظر وی پاسخگویی، شفاف سازی و در الویت قرار دادن مشکلات کارگری بود، قطعا اثر فقدانش در این مجموعه بر جامعه کارگری تاثیر گذار است اما امیدواریم همه ما بتوانیم راه وی را ادامه دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول به برنا گفت: با انتخاب محسنی بند پی بعنوان سرپرست جدید این سازمان، افراد تحت پوشش نگران نباشند تمام تلاش همکاران این است که در تصمیم گیری ها خلاء ای ایجاد نمی شود.

 

خبرنگار: هدی نتاج

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سید تقی نوربخش مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی وزیر رفاه و تعاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است

دیوان محاسبات کشور اعلام کرد:‌ بیش از ۹۹ درصد سهام بانک رفاه کارگران در اختیار سازمان تامین اجتماعی است در حالی که سقف سهم این سازمان در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است.

به گزارش ایسنا به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل دیوان محاسبات کشور، بر اساس گزارش این نهاد نظارتی سقف سهم سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران ۳۳ درصد تعیین شده است در حالی که بیش از ۹۹ درصد سهام این بانک در اختیار سازمان تامین اجتماعی است.

بر اساس این گزارش سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران مکلف بوده اند که سهام مازاد بر ۳۳ درصد را واگذار نمایند اما تاکنون اقدامی در این خصوص  صورت نگرفته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • صدور مجوز خرید و راه‌اندازی خط تولید کشتار مرغ در همدان
  • روستاهای حاشیه «دز» نگران نباشند؛ شرایط تحت کنترل است
  • دنیای اسلام در تصمیم‌گیری مشترک، خلاء بزرگ دارد | حج امسال به صورت ویژه حج برائت است | جمهوری اسلامی منتظر دیگران نمی‌ماند
  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • کلاهی که بر سر کارگران ساختمانی گذاشته شد
  • ابراهیم رئیسی یک دستور جدید صادر کرد +جزئیات
  • رئیسی: متخلفین حوزه آسیب‌های اجتماعی معرفی شوند
  • عملکرد دستگاه‌های مسئول در حوزه آسیب‌های اجتماعی به شکل مستمر رصد می‌شود