Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهواز – ایرنا – دبیر هیات ورزش سه گانه خوزستان گفت: با توجه به شرایط اقلیمی خوزستان و موفقیت استان در برگزاری رقابت های قهرمانی کشور، میزبانی المپیاد ورزش سه گانه استعدادهای برتر کشور به این استان داده شد.

فیروز حیدری یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : المپیاد ورزش سه گانه استعدادهای برتر کشور از روز 15 تا 20 آذرماه در 2 بخش دختران و پسران به میزبانی اهواز و خرمشهر برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: ما چون درگیر مسابقات قهرمانی کشور و اردوی تیم ملی بودیم به فدراسیون درخواست دادیم که المپیاد استعدادهای برتر چند روز عقب تر و در تاریخ فوق الذکر برگزار شود. پیش از این قرار بود مسابقات در اوایل آذرماه انجام شود.
دبیر هیات ورزش سه گانه خوزستان گفت: مسابقات بخش پسران با توجه به تجهیزات مورد نیاز در خرمشهر و بخش دختران در شهرستان اهواز برگزار می شود.
وی گفت: این المپیاد با هدف جذب، کشف و پرورش استعدادهای ورزشی، بهره مندی حداکثری از ظرفیت های استان ها و تقویت تیم های ملی برای حضوری قدرتمند در المپیک 2022 جوانان برگزار می شود.
به گزارش ایرنا المپیاد استعدادهای برتر ورزشی کشور در رده سنی 12 تا 15 سال در رشته های ورزشی شامل اسکیت، اسکواش، بسکتبال 3*3، بسکتبال سالنی، بدمینتون، تنیس، تنیس روی میز، تیراندازی، تیر و کمان، تکواندو، جودو، دوچرخه سواری، دو و میدانی، راگبی، ژیمناستیک، سه گانه، سنگ نوردی، شطرنج، شمشیر بازی، فوتسال، فوتبال، قایقرانی، کبدی، کاراته، وزنه برداری، ووشو، والیبال سالنی، هندبال سالنی و هاکی است.
رشته های ورزشی اختصاصی آقایان شامل بولینگ و بیلیارد (اسنوکر)، بوکس، سپک تاکرا، شنا، شیرجه، کشتی آزاد و فرنگی، موتورسواری و اتومبیل رانی (موتورکراس)، والیبال ساحلی و هندبال ساحلی است.
9879/6002

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش ورزش سه گانه حيدري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز

امیر داودوندی در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار داشت: در تبریز استعدادهای زیادی وجود دارد که متأسفانه توجه داده نمی‌شود و برای همین می بینیم بازیکنان تراز اول فوتبال تبریز به شدت در لیگ برتر کاهش یافته است و در تیم ملی هم هیچ سهمیه‌ای نداریم. وی ابراز داشت: زمانی ۳ تیم در لیگ برتر داشتیم الان یک تیم با بازیکنان غیر بومی در لیگ برتر داریم که این برای فوتبال تبریز خوب نیست. وی گفت: البته باید بگویم بعضی بازیکنان پایه قدرنشناس بوده و خیلی زود مربیان اول خود که در پیشرفت‌های شأن نقش بسزایی داشتند فراموش می‌کنند. این مربی جوان فوتبال تبریز افزود: در فوتبال تبریز مربیان جوان را حمایت نمی‌کنند. فرصت برای کار کردن نمی‌دهند و سعی می‌شود مربیان جوان را به حاشیه ببرند. انتقاد از انحلال تیم فوتبال ماشین سازی داودوندی در مورد انحلال تیم ماشین سازی گفت: قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور الان کجاست؟ چرا تعداد باشگاه‌های تبریز کاهش یافته و شاهد مسابقات دو یا سه دهه پیش نیستیم البته جا دارد از تیم رخش بازیکنان بومی و هدایت مربی خوب علیرضا اکبرپور یاد کنم که فضایی برای حضور بازیکنان بومی در تبریز را فراهم کرده است. این مربی جوان دلال‌ها را از افت فوتبال کشور یاد کرده و گفت: به جای اینکه از دلال بازیکن بگیریم دنبال بازیکنان با استعداد در فوتبال محلات باشیم در شهر ما مربی نماها یا دلال‌هایی که می آیند بازیکن معرفی می‌کنند و یا پیشنهاد می‌دهند مثل آنها باشد و به حرف آنها گوش دهید در غیر این صورت در فضای مجازی شروع به تخریب می‌کنند. وی گفت: روزهای خوب فوتبال تبریز و آذربایجان در پیش است انشاالله با وحدت و همدلی مربیان و بازیکنان تبریز دوباره در سطح اول فوتبال کشور بازخواهد گشت. وی در پایان گفت: تشکر می‌کنم از خانواده و دوستانم که در این راه همراه و پشتیبان من هستند. امیر داودوندی مربی تیم‌های امید گسترش در لیگ یک کشور بوده و با نوجوانان مهدیه به لیگ برتر کشور به لیگ برتر صعود کرده و همچنین سابقه کار در امیدهای لیگ برتر تهران با تیم داماش و اکباتان را داشته و سرمربی نوجوانان مهدیه در مسابقات استانی بوده است. کد خبر 6086838

دیگر خبرها

  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • رقابت ۲۸۵ دانش‌آموز مدارس سمپاد در مسابقات ورزشی کردستان
  • گشایش نخستین دوره المپیاد فرهنگی، ورزشی و علمی شهید عجمیان + فیلم
  • اسدآباد فردا میزبان اردوی استعدادهای برتر تیم ملی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال
  • شرکت ۲۰ هزار نفر در المپیاد ورزشی فرهنگی بسیجیان مازندران
  • میدان امام (ره) اصفهان جمعه میزبان همایش بزرگ «پهلوان ایرانی»
  • دلال‌ها آفت فوتبال کشور هستند/ضرورت شناسایی استعدادهای جوان تبریز
  • محموداباد، میزبان مسابقات فوتبال مناطق امید‌های کشور
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • خوزستان میزبان کاروان راهیان نور جامعه ورزش کشور