Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@03:42:06 GMT

سه مدیر جدید وزارت صنعت معرفی شدند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۲۵۴۷

سه مدیر جدید وزارت صنعت معرفی شدند

باحکم وزیر صنعت سرپرست سازمان توسعه تجارت، سرپرست ایدرو و سرپرست ایمیدرو منصوب شدند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ اقتصادی صنعت و تجارت نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم، رضا رحمانی طی احکام جداگانه ای جمشید ملارحمان را به عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» ، شهریار طاهرپور به عنوان «سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» و محمدرضا مودودی را به عنوان «سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران» منصوب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش،  وزیر صنعت ، معدن وتجارت ضمن تقدیر از زحمات خسروتاج در دوران تصدی برسازمان توسعه تجارت در متن حکم مودودی ، معاون توسعه صادرات کالا و خدمات سازمان توسعه تجارت آورده است: با توجه به سوابق و توانمندی و شایستگی‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست سازمان توسعه تجارت ایران» منصوب می‌شوید تا با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب نظر سازمانی و برون سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله علی‌الخصوص رشد و توسعه سهم صادرات کشور در تراز تجاری و مبادلاتی را با اعمال تصمیمات مناسب و شجاعانه فراهم نمایید.

انتصاب طاهرپوربه سمت سرپرست ایدرو

رضا رحمانی همچنین از تلاش های معظمی مدیرعامل سابق ایدرو تقدیر و طی حکمی خطاب به شهریار طاهرپور معاون نوسازی و بهره­ برداری این سازمان تصریح کرده است: با توجه به سوابق و توانمندی و شایستگی‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران» منصوب می‌شوید تا با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب نظر سازمانی و برون‌سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله علی‌الخصوص رشد و توسعه صنعت و نوسازی صنایع ایران را با اعمال تصمیمات مناسب و شجاعانه فراهم نمایید.

انتصاب ملارحمان به سمت سرپرست ایمیدرو

همچنین وزیر صنعت ، معدن وتجارت با صدور حکمی جمشید ملارحمان را به سمت «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران»منصوب کرد.

رحمانی ضمن تقدیراز کرباسیان مدیرعامل سابق ایمیدرو ، با صدور حکمی خطاب به جمشید ملارحمان آورده است: با توجه به سوابق و توانمندی و شایستگی‌های ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم و با حفظ پست سازمانی به عنوان «سرپرست سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران» منصوب می‌شوید تا با صرف همت و تلاش مضاعف و حسن هماهنگی و تعامل با عوامل خبره و صاحب‌نظر سازمانی و برون‌سازمانی و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود موجبات پیشبرد وظایف خطیر محوله علی‌الخصوص ارتقای فنآوری پیشرفته و مدرن در انجام فعالیت‌های معدنی با حفظ و اخذ منظم حقوق دولت فراهم نمایید.

افزایش قیمت خودرو‌ در انتظار تأیید وزیر صنعتهشدار وزیر صنعت به خودروسازان؛ به تعهدات خود عمل کنید/افزایش قیمت خودرو شاید وقتی دیگر

 

 انتهای پیام/

R1012125/P1010113/S7,78/CT12 واژه های کاربردی مرتبط وزارت صنعت و معدن

منبع: تسنیم

کلیدواژه: وزارت صنعت و معدن وزارت صنعت و معدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از معاونت علمی ریاست جمهوری، روح الله دهقانی فیروزآبادی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: «با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه ماموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام نمایید.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری صادر شد+ سند
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون‌شهری با عمر کمتر از پنج سال صادر شد
  • صدور مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری دست دوم
  • مجوز واردات ۲ هزار دستگاه اتوبوس برون شهری صادر شد
  • ساخت آموزشگاه ۶ کلاسه سعدی در بندرخمیر
  • نهادهای بین‌المللی کمک‌های بشردوستانه را ادامه دهند
  • تدوین نقشه راه تجارت ایران و عراق
  • نقشه راه تجارت ایران و عراق تدوین می‌شود
  • حضور ۱۱۰ شرکت در نمایشگاه بین‌المللی صنعت پخش ایران
  • رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی معرفی شد