Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-26@20:02:45 GMT

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون دکترای 98

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۰۲۶

اعلام زمان ثبت‌نام آزمون دکترای 98

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: ثبت نام برای شرکت در آزمون ورودی دوره دکترای نیمه متمرکز سال ۹۸ دانشگاه‌ها برای پذیرش دانشجو در دوره‌های روزانه، شبانه، دانشگاه آزاد، دانشگاه پیام نور، دانشگاه‌های غیردولتی و غیر انتفاعی و پردیس خودگردان دانشگاه‌ها از سه‌شنبه ۶ آذر از طریق سایت سازمان سنجش آغاز می‌شود و این مهلت تا ۱۲ آذر ۹۷ ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش صدای ایران از ایسنا، دکتر حسین توکلی، با توجه به ضوابط، هر داوطلب بر اساس علاقه فقط در یک کدرشته متناسب با رشته فارغ‌التحصیلی در کارشناسی ارشد خود می‌تواند در این آزمون ثبت نام کند. همچنین داوطلبان می‌توانند پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام که همزمان با شروع ثبت نام در سایت سازمان سنجش در تاریخ ۶ آذر قرار می‌گیرد و اطلاعیه تکمیلی این سازمان که در روز شنبه ۳ آذر بر روی سایت منتشر می‌شود، در مهلت تعیین شده شخصا نسبت به تکمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام اقدام کنند. مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور در ادامه افزود: کارت ورود به جلسه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن ۹۷ توزیع می‌شود. وی همچنین تاکید کرد: داوطلبان از روز سه‌شنبه ۳۰ بهمن تا ساعت ۱۲ پنجشنبه ۲ اسفند می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به دریافت کارت شرکت در آزمون اقدام کنند. توکلی در پایان خاطر نشان کرد: بر اساس برنامه زمانی پیش بینی شده آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۸ روز جمعه ۳ اسفند ۹۷ در حوزه‌های امتحانی مربوط برگزار می‌شود.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: ازمون دکتری ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است

عبدالحسین خسروپناه،  امروز در دانشگاه امیرکبیر ضمن بازدید از شرایط و نحوه سازماندهی آزمون سراسری در رشته تجربی اظهار کرد: شورای عالی انقلاب فرهنگی علاوه بر تصویب اسناد و ترسیم ساختار مصوبات، برای بررسی از نحوه اجرای آن نیز ورود می‌کند، در همین راستا امروز برای بازدید شرایط برگزاری آزمون سراسری در حوزه دانشگاه امیرکبیر حضور پیدا کردیم.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: سازمان سنجش در سال‌های اخیر در خصوص نحوه برگزاری آزمون رشد چشمگیری داشته و با نظارت و بازدیدی که از این سازمان و نحوه برگزاری آزمون در حوزه‌های مختلف داشتیم، می توان به جرئت گفت که احتمال تقلب در این آزمون صفر است و هیچکس نمی تواند سوالات رو لو دهد و سوءاستفاده کنند.

وی گفت: در این شرایط هر داوطلبی هر نتیجه‌ای کسب کند، کاملا نتیجه فعالیت خود اوست و باید گفت که عدالت آزمونی در این سازمان تحقق پیدا کرده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • تقلب در کنکور سراسری صفر است 
  • دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • عبدالحسین خسروپناه: عدالت آزمونی در سازمان سنجش تحقق پیدا کرده است
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳  
  • زمان اعلام نتایج اولیه کنکور ۱۴۰۳
  • نتایج اولیه کنکور سراسری ۱۴۰۳ نیمه مرداد اعلام می‌شود
  • مهلت انتخاب رشته آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ تمدید شد
  • برگزاری نوبت اول آزمون سراسری ۱۴۰۳ در فارس