Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@00:03:33 GMT

ورود دادستانی کل به موضوع گرانی‌های محصولات لبنی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۰۵۲

ورود دادستانی کل به موضوع گرانی‌های محصولات لبنی

معاون دادستان کل کشور، با اشاره به ورود دادستانی به گرانی‌های اخیر محصولات لبنی از تشکیل جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) برای بررسی این موضوع خبر داد.

به گزارش مشرق، محمدجواد حشتمی معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه با اشاره به ورود دادستانی  کل به گرانی‌های اخیر محصولات لبنی از برگزاری جلسه با حضور دستگاه‌های دولتی و بخش خصوصی (عوامل تولید و توزیع) به ریاست دادستان کل کشور طی روز گذشته، برای بررسی این موضوع خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

خرید شیر 50 درصد کاهش یافت

معاون دادستان کل کشور ادامه داد: در این جلسه مباحث مختلف مطرح و تصمیماتی نیز اتخاذ شد.

وی در رابطه با تثبیت قیمت‌ها گفت: ستاد تنظیم بازار در جلسات هفته گذشته برای تنظیم قیمت جدید محصولات لبنی مصوباتی داشته که به دلیل نهایی نشدن هنوز اعلام نکرده‌اند.

حشمتی گفت: بعد از ابلاغ قیمت‌های مصوب، همه ارگان‌ها باید خود را تطبیق داده و از آن تبعیت و مفاد آن را اجرایی کنند، واحدهای تولیدی نیز که مدعی هستند مواد اولیه شرکت‌های تولیدکننده لبنیات (شیر) به اندازه کافی و وافی نیست باید ایرادات خود را مرتفع کنند.

وی بیان داشت: البته آنچه واحدهای تولیدی محصولات لبنی بر آن ادعا دارند از موضوعاتی است که وزارت صنعت و معدن و تجارت پیگیر حل آن است؛ اما دادستانی کل کشور در راستای احقاق حقوق عامه به این موضوع ورود کرده است.

منبع: میزان

منبع: مشرق

کلیدواژه: حمایت از کالای ایرانی بازار سکه و ارز ظریف افزایش قیمت دادستانی کل کشور محصولات لبنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین جعفر قدیانی، ظهر پنجشنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان گفت: کرمان مزین به نام سیدالشهدای جبهه مقاومت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی است و امروز اگر نیروهای مسلح ما در اوج اقتدار در منطقه و جهان هستند به برکت خون این شهید والامقام و هزاران شهید دیگر است.

وی به عملیات غرور آفرین سپاه و نیروهای مسلح علیه رژیم غاصب صهیونیستی اشاره کرد و افزود: در تاریخ اسلام و پس از حیات امامان معصوم (ع) شیعه هیچ وقت به اندازه امروز عزت نداشته است، این نعمتی که است که به برکت انقلاب اسلامی، اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و رهبری حضرت آیت الله امام خامنه ای (مدظله العالی) تحقق یافته و شیعه به این جایگاه رسیده است.

حجت الاسلام قدیانی، خطاب به قضات جوان گفت: خوب است گاهی به گذشته خود مراجعه کنیم و جایگاه کشورمان در سطح جهانی و بین المللی و وضعیت آن زمان را با پیشرفت‌های اکنون مقایسه کنیم، بیش از ۴۵ سال از انقلاب اسلامی می‌گذرد و تعداد زیادی از جمعیت کشور جوانانی هستند که قبل از انقلاب را ندیده اند و کسانی که قبل از انقلاب را دیده اند نیز گاهی یادشان می‌رود، قبل از انقلاب کجا بوده ایم و الان کجا هستم.

این مقام عالی قوه قضائیه گفت: در دل تحریم‌ها نیروهای مسلح ما موفق به ساخت مدرن ترین موشک‌های کروز و بالستیک نقطه زن شده اند و باید بپذیریم که علیرغم همه مشکلات و سختی‌ها، کشور رو به پیشرفت است.

دادستان انتظامی قضات کشور گفت: حفظ شأن و جایگاه قضات و همچنین معرفی قضات شجاع، مؤمن و متعهد به جامعه در دستور کار دادستانی انتظامی قضات کشور قرار دارد و قدردان زحمات شبانه روزی قضات و کارمندان پرتلاش در دستگاه قضائی هستیم.

گفتنی است در این آئین از خدمات غلامعباس مبشری تقدیر و مختار شمس الدین، مستشار دادگاه تجدیدنظر استان کرمان به سمت رئیس جدید نظارت و ارزشیابی قضات دادگستری کرمان منصوب شد.

کد خبر 6088548

دیگر خبرها

  • همه اقدامات باید حرکت به سمت رشد و ارتقای عملکردها باشد
  • اجرای طرح تعیین تکلیف پرونده‌های موجود در مراجع انتظامی کشور
  • طرح تعیین تکلیف پرونده‌های مراجع انتظامی کشور اجرا می‌شود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز چیست؟
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد
  • علت گرانی شدید قیمت پیاز مشخص شد / پیاز در مزرعه چه قیمتی دارد؟
  • دادستانی انتظامی قضات جوان، مومن و متعهد را به جامعه معرفی می کند
  • مبادله تجاری ۱۱ میلیون دلاری گمرکات مازندران و پاکستان
  • کدام نهاد مسئول گرانی خودرو است؟