Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا ( انتخاب کتاب سال اعضای هیئت علمی دانشگاه های سراسر کشوردر حوزۀ علوم انسانی) توسط انتشارات علمی و فرهنگی برگزار می شود.

در این مراسم که پیشکسوتان و استادان بنام حوزۀ علوم انسانی چون استاد احمدسمیعی گیلانی، مقصود فراستخواه، عباس بازرگان، اسماعیل منصوری لاریجانی، سهیلا شهشهانی و داود فیرحی در آن حضور خواهند داشت ۳ اثر برگزیده و ۱۳ اثر شایستۀ تقدیر این جشنواره که از بین حدود هزار اثر ارسالی انتخاب شده اند، معرفی شده و به پدید آورندگان این آثار جوایز نقدی و لوح تقدیر با امضای وزرای فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم، تحقیقات و فن آوری ، تعاون، کار و رفاه اجتماعی اهدا خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال هم چون سال قبل، جایزۀ قلم برتر جشنوارۀ دهخدا به یکی از استادان با سابقۀ علوم انسانی که آثار وی به لحاظ کیفیت و کمیت در سطح بالایی باشد اهدا می شود.

دبیرخانۀ دائمی جشنوارۀ نشان دهخدا در انتشارات علمی و فرهنگی شکل گرفته و شورای سیاست گذاری آن متشکل از نمایندگان وزارتخانه های فرهنگ و ارشاد اسلامی، علوم ، تحقیقات و فن آوری، تعاون، کار و رفاه اجتماعی ، نهاد کتابخانه های عمومی کشور، خانۀ کتاب و انتشارات علمی و فرهنگی است.

آیین اختتامیۀ چهارمین دورۀ جشنوارۀ نشان دهخدا روز سه شنبه ۲۹ آبان ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در سالن جابربن حیان دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

کد خبر 4461428 سارا فرجی

منبع: مهر

کلیدواژه: دانشگاه تربیت مدرس علوم انسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ دبیر علمی این کنگره علمی گفت: این کنگره علمی-پژوهشی باحضور بیش از ۱۴۰ دانش آموز برگزار شد و از بین ۷۴ طرح ارائه شده، پس از ۲ نوبت داوری، ۵۶ طرح پژوهشی در زمینه‌های مختلف علوم ریاضی-علوم تجربی و علوم انسانی برای حضور در کنگره انتخاب شد.
سید امین سیحون افزود: «ساخت دستگاه تولید نخ پلاستیکی» «ساخت و بررسی دهان شویه گیاهی برضد باکتری استرپتوکوکوس موتانس» «رنگ بری از پساب‌های کارخانجات نساجی کاشان» «بررسی گیاه خارمریم بر شاخص‌های کبد چرب» «ساخت جارو برقی هوشمند» «تاثیر آموزش تفکر انتقادی بر خودکارآمدی تحصیلی و انگیزشی تحصیلی دانش آموزان متوسطه اول کاشان» از جمله طرح‌های ارائه شده در این کنگره است.
سومین کنگره علمی-پژوهشی دانش آموزی پژواک با هدف شناسایی علایق و استعداد‌های دانش اموزان - تقویت روحیه خود باوری و اعتماد به نفس و کار گروهی در دوره اول متوسطه این مجتمع در فرهنگسرای علامه فیض کاشانی در دو قسمت سخرانی و ارائه پوستر برگزار شد.

دیگر خبرها

  • چهارمین همایش بین‌المللی معماری دست‌کند در خرم‌آباد برگزار می شود
  • کنگره علمی پژواک با ارائه دستاورد‌های دانش آموزی در کاشان
  • منطقه جهانی اورامان میزبان آیین سنتی کومسای می‌شود
  • آیین بزرگداشت مقام معلم در دانشگاه اصفهان برگزار شد
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • کتاب تاریخ مفهوم عدالت اجتماعی در دوران مشروطه نقد می شود
  • وزیر فرهنگ: دکتر مجتهدی غرب را کاملاً می‌شناخت، اما غرب زده نبود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته معلم در آذربایجان غربی برگزار می شود
  • ۵۰۰ برنامه فرهنگی در هفته گرامیداشت مقام معلم در آذربایجان غربی برگزار می‌شود
  • انتصاب رییس و اعضای شورای علمی و فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم و صنایع فرهنگی جهاددانشگاهی