Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-27@01:30:25 GMT

3 خرید احتمالی منصوریان از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۵۶۲

صراط:

علیرضا منصوریان به لیگ برتر برگشت و بعد از یک سال دوباره مربیگری یک تیم لیگ برتری را برعهده گرفت. حضور او در ذوب‌آهن را می‌شود از جنبه‌های مختلف مورد بررسی قرار داد که یکی از آنها نقل و انتقالات پیش رو است.

استقلالی‌ها برای نیم‌فصل قصد خانه تکانی و 6، 5 جابه‌جایی در لیست خودشان را دارند. جابر انصاری، میلاد زکی پور و محمد دانشگر از جمله نفراتی هستند که احتمالا در لیست خروجی شفر قرار می‌گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بازیکنان در نفت تهران یا استقلال شاگرد منصوریان بودند و او به بازی آنها علاقه‌مند است. با این شرایط بعید نیست این بازیکنان در نیم‌فصل دوم به ذوب‌آهن بروند و دوباره شاگرد منصوریان شوند.

البته باید دید سرمربی جدید ذوب‌آهن برای تقویت تیمش در چه پست‌هایی به بازیکن جدید نیاز دارد. اما حضور او نقل و انتقالات نیم‌فصل را جذاب‌تر می‌کند و قطعا بازار شایعات حسابی داغ خواهد شد.

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: منصوریان استقلال بازیکن صراط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند

مدیران اینتر وعده دادند که این باشگاه برای خرید بازیکنان جدید در تابستان ۱۰۰ میلیون یورو هزینه خواهد کرد.

به گزارش ایلنا، اینتر در هفته‌ای که سپری شد توانست با برتری برابر میلان برای بیستمین بار به قهرمانی در سری آ برسد. سران تیم ایتالیایی از همین الان به فکر تقویت برای فصل بعد هستند و ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان اختصاص دادند.

بر این اساس مدیران اینتر اعلام کردند ۱۰۰ میلیون یورو برای خرید بازیکنان جدید در تابستان هزینه خواهد شد. علاوه بر این، اینتر در حال مذاکره با نیکولو بارلا و لائوتارو مارتینس دو بازیکنش برای تمدید قرارداد است.

این باشگاه در تابستان با پیوتر زیلینسکی و مهدی طارمی نیز به صورت رایگان قرارداد خواهد بست و این دو بازیکن به عنوان بازیکن آزاد راهی اینتر می‌شوند.

اینتر علاوه بر سری آ، توانست سوپر جام ایتالیا را نیز در این فصل به دست بیاورد ولی از لیگ قهرمانان و کوپا ایتالیا حذف شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اینتر با قهرمانی در سری آ به ستاره دوم رسید اینترمیلان برای بیستمین بار قهرمان لیگ ایتالیا شد

دیگر خبرها

  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل استقلال در اهواز
  • لیگ ملت‌ها: اعلام لیست پدیده جدید والیبال دنیا
  • اولین خرید استقلال در فصل جدید؛ ستاره بزرگ چراغ سبز نشان داد
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • لیگ ملت‌ها: لیست رقیب ایران با حضور فوق‌ستاره
  • والیبال ایران و یک درد قدیمی؛ پشت کردن به تیم ملی برای قراردادهای میلیاردی!
  • نام کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال خط خورد؟
  • کدام بازیکنان از تیم ملی والیبال جدا شدند؟
  • ستاره پرسپولیس ایجنت ماشاریپوف نمی‌شود!