Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: در حالی که قرار بود محمد خالقی به‌عنوان‌مدیرکل پست خراسان شمالی انتخاب شود، علی‌اکبر خانی در دقیقه ۹۰ و در انتهای مراسم معارفه به این سمت معرفی شد.

درمراسم مراسم تودیع ابراهیم هزارجریبی مدیرکل بازنشسته و معارفه محمدخالقی به‌عنوان مدیرکل جدید پست استان خراسان شمالی، اتفاقی نادر، مراسم را تحت تاثیر قرار داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مجید پورعیسی معاون امور اقتصادی استاندار چند دقیقه را سخنرانی کرد. وی در پاسخ به سخنان مجری که از انتصاب خالقی به‌عنوان یک مدیر بومی ابراز رضایت کرده بود گفت: ما بهترین مربی‌ها را از خارج می‌آوریم و دیگر بحث مدیر بومی و غیربومی را مطرح نکنید زیرا این تفکرها سنتی است.

سپس مهمانان به روی سن رفتند تا رسماً تودیع و معارفه انجام شود.

مجری متن انتصاب محمد خالقی را به عنوان مدیر کل جدید قرائت کرد. در این لحظه اسکندر حلال‌خور، عضو هیئت‌مدیره پست کشور که مهمان برنامه بود به جایگاه مجری رفت و گفت: اسم آقای خالقی اشتباه تایپی بوده و آقای خانی درست است، از تهران تماس گرفتند و گفتند اشتباه تایپی انجام‌شده است.

بعد از این سخنان که همگی در بهت فرورفته بودند و برخی نیز به این اتفاقات می‌خندیدند، مجری این بار از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا به‌عنوان مدیر جدید معرفی شود. خانی روی سن آمد و در همان لحظه و پیش از گرفتن حکم انتصاب که البته روی این حکم اسمش نبود، رو به محمد خالقی کرد و از وی معذرت‌خواهی کرد.

درحالی‌که زمزمه‌ها در مراسم بسیار زیاد بود مجری از علی‌اکبر خانی دعوت کرد تا در جمع سخنرانی کند. خانی در ابتدا گفت: به دلیل این‌که این اتفاق یک دفعه پیش آمد آمادگی صحبت ندارم.

نکته قابل توجه دیگر این است که همزمان با ادامه مراسم بنرهای نصب شده به نام و عنوان محمد خالقی نیز از سالن جمع آوری شد.اخبار 24 ساعت گذشته رکنا را از دست ندهید

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

قتل فجیع /مردی زنش را سر به نیست کرد و به میهمانی پدرزنش رفت+ عکس بلای وحشتناکی که مربی مازندرانی بر سر دختر نوجوان در پارک آورد + فیلم فاجعه/ پدر و پسر 6 ساله اش از شدت گرسنگی در بندرانزلی جان دادند ! این مرد با لباس پاکبانی مشهد را به هم ریخت / تبر به جای جارو ! + عکس ازدواجی که یک شبه فرو ریخت ! / شیلا قبل از پاتختی خودش را به دادگاه رساند + عکس انتقام وحشتناک دختر جوان تهرانی از خواهر یک پسر شیطان صفت زن جوان هنگام دستشویی زایمان کرد ! + عکس 3 ساعت تجاوز به دختر آرایشگر توسط 2 جوان تهرانی داخل پژو 405 مهم ترین اخبار 24 ساعت گذشته رکنا عمل غیراخلاقی زن جوان با زن سالخورده در فروشگاه ! +فیلم این دختر از 12 تا 15 سالگی در عقد 3 مرد بود ! مستند جنجالی نیویورک‌تایمز از قتل خاشقجی+فیلم کاهش عجیب زمان مسابقه برنده باش ! / گلزار عجله داشت! بابلسر ظرفیت برگزاری کنسرت شاد را ندارد؟ انفجار زن جوان قبل از عملیات انتحاری در روسیه

منبع: رکنا

کلیدواژه: اقتصادی خراسان شمالی مراسم تودیع و معارفه معارفه مراسم عجیب عکس فیلم مرد پسر ایران تصاویر مردان انتشار پدر دختر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان

مراسم هزار دف همه ساله در فصل بهار با حضور جمعی از اقشار مختلف مردم، مسئولان و دف نوازان از سراسر کشور در روستای گردشگری پالنگان استان کردستان برگزار می‌شود.

این مراسم امسال نیز باشکوه برگزار شد، دف نوازان با قرار گرفتن بر روی پشت بام خانه‌های پلکانی روستا دف نوازی و نوای عرفانی مولودی خوانی سر دادند.

در این مراسم اتفاق جالبی افتاد و یک گاو به یکباره به داخل مراسم حمله کرد. این اتفاق از لنز دوربین شهروند خبرنگار ما دور نماند و آن را با ما به اشتراک گذاشت.

فیلم ارسال شده را می‌توانید در ادامه مشاهده کنید.

منبع: شهروند خبرنگار - کردستان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • اتفاق عجیب درباره ترانه علیدوستی، مردم را گیج کرد
  • فیلمی از اتفاق جالب حمله گاو به داخل مراسم هزار دف در روستای پالنگان
  • یک اتفاق جدید در بازار مسکن؛ خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • معرفی مدیرکل جدید راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی
  • گشایش نمایشگاه هفته مشاغل در بجنورد
  • ببینید | اعتراف عجیب مجری زن جنجالی صدا و سیما با چاشنی آشپزی
  • فرش خراسان شمالی قابلیت درخشش در سطح ملی را دارد
  • خطیر: تغییر حق مالک جدید است
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود