Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-26@00:07:50 GMT

سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی اجرا می شود

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۳۸۶۰

سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی اجرا می شود

مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی در چهارمحال وبختیاری،از احداث زیرساختهای لازم جهت اجرای سیستم های مکانیزاسیون درمزارع پرورش ماهی در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از کمبود آب و خشکسالی،خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهندس پرویز منصوری مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی استان، در گفت و گو با جهانبین نیوز، گفت: در راستای پیشگیری از خسارات ناشی از کمبود آب و خشکسالی و احداث زیرساختهای لازم جهت اجرای سیستم های مکانیزاسیون در مزارع پرورش ماهی طی سال گذشته این مدیریت نسبت به تامین اعتبارات لازم جهت برق رسانی به مزارع پرورش ماهی درشهرستانهای اردل، کیار و کوهرنگ به میزان حدود ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۵ کیلومتر با اعتبار مصوب ۱۰ میلیارد ریال اقدام نمود که از این میزان اعتبار مبلغ نزدیک به ۷ میلیارد ریال از محل اسناد خزانه اسلامی و سایر اعتبارات استانی هزینه گردید.


وی با بیان اینکه این اقدام منجر به برق رسانی به بیش از ۷۰ مزرعه پرورش ماهی در شهرستانهای فوق الذکر شد، بیان کرد: در زمینه تسهیلات جهت خرید تجهیزات مکانیزاسیون مزارع پرورش ماهی نیز تا کنون مبلغ۹۲ میلیارد ریال برای تعداد ۲۳ بهره بردار معرفی شده و تا کنون مبلغ ۵ میلیارد ریال آن جذب گردیده است.

منضصوری با اشاره به اینکه در پرداخت سایر تسهیلات جهت ساخت و ساز تعداد ۲۸۴ نفر جهت دریافت تسهیلات معرفی شده است، افزود: از این تعداد ۱۱۲ نفر به مبلغ ۴۴۰ میلیارد ریال موفق به اخذ تسهیلات شده اند.

مدیر شیلات وآبزیان سازمان جهادکشاورزی استان گفت: برای دریافت تسهیلات سرمایه در گردش نیز تا کنون ۱۱۷ متقاضی با بانک های عامل معرفی شده اند که تعداد ۲۳ نفر جهت دریافت تسهیلات به مبلغ ۴۰ میلیارد ریال موفق به اخذ آن گردیده اند.

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۳۸۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان همدان گفت: هدف اصلی این طرح تجهیز سیستم گرمایشی مدارس مناطق محروم و کم‌برخوردار است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از همدان، حمید شیرازیانی امروز _پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی طرح شهید عرب اظهار کرد: در ابتدای کار، مدارسی در سطح استان شناسایی و بررسی می‌شود، این شناسایی نخستین مرحله از اجرای طرح شهید عرب است.

وی افزود: سهمیه تعیین شده از سوی آموزش و پرورش برای اجرای این طرح، ۸۱ مدرسه است که ضرورت دارد کارشناسان ما برای بررسی و برآورد هزینه از این مدارس بازدید داشته باشند.

مدیرکل نوسازی مدارس استان همدان خاطرنشان کرد: سیستم گرمایش و سرمایش بیشتر این مدارس دارای نواقص و ایرادات کوچک و جزئی است؛ بعضی مدارس نیاز به تعویض شمعک و بعضی دیگر نیاز به تعویض رادیاتور دارند.

شیرازیانی اضافه کرد: قرار است از محل استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی، تجهیزات و لوازم مورد نیاز خریداری و تحویل پیمانکار تعیین شده از سوی آموزش و پرورش شود.

در ادامه مجتبی قمری، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان و مسئول قرارگاه جهادی عدالت تربیتی با اشاره به کلیات طرح، تصریح کرد: ارگان‌ها و نهادهای مختلفی پشتیبان این طرح هستند.

وی تصریح کرد: بعضی از این نهادها با تأمین بخشی از هزینه‌ها، بعضی با تأمین تجهیزات با کیفیت و ارزان قیمت، بعضی با کمک در اجرا و عملیاتی کردن طرح و بعضی نیز با معرفی و شناسایی مدارس، نقش خود را ایفا می‌کنند.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان اضافه کرد: از جمله این نهادها می‌توان به معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری، جامعه خیران مدرسه‌ساز، سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و قرارگاه جهادی عدالت تربیتی اشاره کرد.

قمری گفت: بسط فرهنگ نیکوکاری، ترویج روحیه جهادی، ایجاد بستر آشنایی دانش‌آموزان با گروه‌های جهادی و بهینه‌سازی و استانداردسازی سیستم‌های گرمایشی و سرمایشی از اهداف طرح شهید عرب است.

به گزارش ایمنا، شهید علی عرب ملقب به ققنوس دفاع مقدس، سال ۱۳۴۹ در زرند کرمان متولد شد و در روز دوم عملیات کربلای یک در حالی که تنها ۱۶ سال داشت، با افتادن در آتش خود را فدای هم‌رزمانش کرد.

کد خبر 747856

دیگر خبرها

  • آغاز برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • برداشت ماهی قزل آلا از مزارع پرورش ماهی در محیط دریا در گلستان
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • هدف اصلی طرح «شهید عرب» تجهیز سیستم گرمایشی مدارس استان است
  • طرح‌های پرورش ماهی در استان بوشهر حمایت می‌شود
  • مبلغ محکومیت متخلفان اقتصادی استان ۲۱۸ میلیارد ریال است
  • استفاده از اقتصاد دریا از فاصله ۱۳۰۰ کلیومتری!
  • برگزاری یازدهمین کنفرانس ملی ماهی شناسی ایران در بندرعباس
  • پرداخت ۱۳۳ میلیارد تومان تسهیلات قرض الحسنه به نیازمندان کردستانی 
  • اطلاعیه جدید بانک مرکزی/ سقف برداشت از حساب‌های بانکی دوباره تغییر کرد