Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@18:37:47 GMT

همدان| نقشه‌های دشمنان تنها با بصیرت خنثی می‎شوند

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۴۱۳۵

همدان| نقشه‌های دشمنان تنها با بصیرت خنثی می‎شوند

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه اکنون استکبار همه برنامه خود را برای انحراف فکری جامعه اسلامی متمرکز کرده است، گفت:بصیرت از مردم گرفته شود دشمن نقشه‌های خود را به‌صورت کامل پیاده می‌کند. ۲۷ آبان ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ استانها همدان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی صبح امروز در هشتمین دوره غیر متمرکز بصیرت افزایی پلیس، اظهار داشت: برای پیشگیری از وقوع هر انحرافی در تفکر اسلامی باید بصیرت جامعه را افزایش داد و این موضوع یکی از مسایل ضروری جامعه است که اکنون باید بیش از گذشته به آن پرداخته شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری افزود: دنیای غرب و استکبار به شیوه‌ها مختلف در 4 دهه از گذشت شکل‌گیری نظام انقلاب اسلامی از هر روش برای ضربه زدن به این نظام استفاده کرده است تا مسیری برای رخنه در این نظام پیدا کند و نظام را تضعیف کند.

مدیر حوزه علمیه تاکید کرد:اگر بصیرت از مردم گرفته شود همه نقشه‌های دشمن کامل پیاده شده است  چراکه بصیرت همگانی سدی در برابر توطئه‌های دشمنان برای حفظ ارزش‌های نظام اسلامی است.

وی با بیان اینکه مردم با جانفشانی و پایداری در مقابل طاغوت زمان، این نظام را به سرانجام رساندند و نباید اجازه داد که چارچوب‌‌های قانونی نظام و ارزش‌های آن با خدشه مواجه شود گفت: استقامت و بصیرت افزایی 2 عامل مهم  برای تقویت این حوزه عمومی جامعه است.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به هدف برگزاری دوره‌‌های بصیرت افزایی پلیس اظهار داشت: این دوره‌ها نقش مهمی در شناخت واقعی دشمن و اهداف  آنها در بین نیرو‌های انتظامی و آحاد جامعه داشته است و این دوره‌ها موجب ارتقای بصیرت سازمانی پلیس و توانمند آنان شده است.

 سردار بخشعلی کامرانی صالح با اشاره بر اینکه در این دوره 100 نیروی پلیس استان حضور دارند، افزود: تلاش شده است که مدیریت آموزشی دوره‌ها را استادان به نام و مجرد این حوزه بر عهده داشته باشند تا سطح آموزش‌ها در حد قابل قبولی برای نیرو‌ها  و کارکنان پلیس استان باشد و روحیه جهادی این نیرو‌ها بیش از گذشته هم‌افزایی شود.

وی با یاد‌آوری بخشی از فرمایشات رهبری در این‌باره گفت: بصیرت راهنمایی برای انتخاب صحیح مسیر است و انسان‌ها را از گرفتار شدن در فتنه دشمن باز می‌دارد. پلیس به ضرورت حفظ و ارتقای آن پی برده است و دوره‌های آموزشی مداوم خود را به این دلیل برگزار می‌کند تا تعهد و کارآمدی نیروها را افزایش دهد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P1336/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • رها کردن فضای عفاف و حجاب به ضرر همه جامعه است
  • آیت‌الله خاتمی، خطیب نماز جمعه تهران: حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است/ دشمنان ما در هر نقطه جهان که هستند بدانند رژیم صهیونیستی نابود شدنی است
  • نظارت بر بازار پوشاک یک ضرورت‌ است
  • حجاب و عفاف نماد مسلمانی و پرچم افتخار امت اسلامی است
  • مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان در گرو بصیرت‌افزایی است
  • رواج بی حجابی در جامعه توطئه دشمنان است
  • حجاب نباید جامعه را دو قطبی کند/ دشمنی با ایران بازی با دم شیر است
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • تجزیه و تحلیل نظام برنامه‌ریزی کشور و تبیین نقشه‌راه برنامه هفتم توسعه