Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز مهاباد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان مهاباد گفت: سفر قبلی رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد در خرداد  سال  95 برای این شهرستان پرخیر و برکت بود و علاوه بر افتتاح طرحهای بزرگ مصوبات خوبی نیز داشت که 80 درصد آنها محقق شده است.

ایرج شجاعی افزود: در این سفر طرحهایی مانند تصفیه خانه آب آشامیدنی مهاباد، توسعه آبیاری تحت فشار، گازرسانی به روستاها و چندین طرح راهسازی مصوب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شجاعی گفت: در بخش آب آشامیدنی تاکنون 110 میلیارد ریال برای ساخت برج آبگیری از سد مهاباد و 800 میلیارد ریال برای احداث تصفیه خانه این شهر هزینه شده است.

وی تصریح کرد: در بخش توسعه آبیاری تحت فشار هم تاکنون عملیات اجرایی بیش از هفت هزار هکتار در پایاب سد مهاباد و تصفیه خانه فاضلاب این شهر آغاز شده است.

شجاعی اظهار داشت: در بخش گازرسانی روستایی نیز هم اکنون عملیات گازرسانی به روستاهای این شهرستان در چهار حوزه درحال اجراست و عملیات راهسازی نیز در مناطق مختلف بین شهری و روستایی صورت می گیرد.

معاون استاندار آذربایجانغربی گفت: در سفر قبلی رئیس جمهوری به شهرستان مهاباد علاوه بر افتتاح مجتمع پتروشیمی مهاباد، 341 طرح عمرانی و اقتصادی نیز با بیش از 20 هزار و 790 میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان افتتاح شد.

فرماندارشهرستان مهاباد با اشاره به اینکه در سفر اخیر هیئت دولت به آذربایجانغربی، رئیس جمهوری تنها به شمال استان سفر می کند، افزود: در این سفر تعدادی از وزرا و معاونان آنان به شهرستانهای جنوب آذربایجانغربی از جمله مهاباد سفر می کنند.

شجاعی اضافه کرد: طبق برنامه ریزیهای انجام شده در این سفر حجت‌الاسلام سیدمحمود علوی، وزیر اطلاعات و دو تن از معاونان وزیر جهادکشاورزی و ورزش و جوانان به مهاباد سفر می کنند.

قرار است در سفر روز دوشنبه رئیس جمهوری به آذربایجانغربی، چهار طرح ورزشی شامل سه زمین چمن مصنوعی و سالن چند منظوره روستایی، کشتارگاه صنعتی کشت و صنعت مهاباد و سردخانه پنج هزار تُنی در شهرستان مهاباد به بهره برداری برسد

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: مهاباد تحقق رئیس جمهور طرحها افتتاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۴۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی با اشاره به تعدد نظام اولویت‌های استان، گفت: پیشبرد همزمان برنامه‌های اجرایی اقتصاد دریا پایه، تحقق مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری و عملیاتی کردن شعار سال سه کلان اولویت استان هستند.

وی پیگیری مستمر مصوبات سفر و برگزاری جلسات کارگروه اقتصاد دریا محور را در حال انجام اعلام کرد و گفت: کارگروه اقتصاد دریا محور هنوز در فاز فرایندی است و خروجی عملیاتی نداشته و دلیلش هم شروع کار کارگروه استانی پیش از کارگروه ملی است که جمع‌بندی ملی، طبقه بندی استانی را در این کارگروه تغییر داد و امسال با گذر از این مرحله، عملیات‌های تعریف شده را شروع می‌کنیم.

دوستی حرکت در مسیر تعیین شده توسط مقام معظم رهبری را تکلیف مهم استان دانست و تاکید کرد: برای تحقق شعار سال نیز کارگروهی در حال شکل‌گیری و انسجام است که هدف مشخص این کارگروه تعیین راهبردهای ماندگار در مسیر جهش تولید است.

وی در خصوص راهبردهای تحقق شعار سال، افزود: پیدا کردن راهکارها و نحوه مشارکت مردم در اقتصاد وظیفه‌ی سخت مدیران است اما باید مسیر مشارکت برای مردم مشخص باشد و فراتر از مدل‌های فعلی که مثلاً زمینی برای دامداری در اختیار مردم قرارمی‌گیرد.

وی در پایان بر پیشبرد همزمان سه کلان اولویت برنامه‌ای استان نیز تاکید کرد و گفت: اعضای شورای مشورتی کارگروه تحقق شعار سال کار خود را شروع کرده‌ اند همچنین بیشتر مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به استان نیز ابلاغ شده که باید در اجرای همزمان، مردم اثر و راهگشایی این مصوبات را ببینند، به عنوان مثال در حوزه راه‌آهن مصوبات مهمی داریم که می‌تواند به بندر شهید رجایی جانی دوباره دهد.

کد خبر 6088297

دیگر خبرها

  • آبگیری ۳۰ درصد سازه‌های آبی در استان یزد/ خسارت سیل به ۲۱ رشته قنات
  • تالاب درگه سنگی دارای بیشترین حجم آب در بین تالابهای فصلی نقده
  • سازوکار تحقق مشارکت مردمی در جهش تولید معرفی شود
  • بهره مندی هشتاد درصدی جمعیت روستایی ارومیه از شبکه آب و فاضلاب
  • کارگروه اقتصاد دریامحور هنوز خروجی عملیاتی نداشته است
  • توسعه اقتصاد دریا و شعار سال اولویت‌های اصلی هرمزگان در سال جاری
  • تحقق ۱۱۴ درصدی تعهد اشتغال در شهرستان بهار
  • پیگیری مصوبات و جذب اعتبارات سفر دوم رئیس‌جمهور به سمنان مانند سفر اول باشد
  • تحقق آرزوی ۴۵ ساله مردم بنوار ناظر اندیمشک
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد