Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران - ایرنا - تیم نجات غریق ایران به مقام نایب قهرمانی رقابت های جهانی استرالیا در ماده امدادی دست یافت.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی؛ تیم ایران در این ماده با ترکیب ایلخان نوری، محمد ناظری، سهیل آشتیانی و حمید قدسی نژاد به رقابت با حریفان پرداخت و در پایان توانست پس از ورزشکاران کشور ایتالیا در جایگاه دوم قرار بگیرد و عنوان نایب قهرمانی و مدال نقره را از آن خود کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استرالیا میزبان این رقابت ها نیز سوم شد.
این مدال درشرایطی برای تیم کشورمان به دست آمد که رقابت ماده امدادی٥٠ در ٤ متر ترکیبی روز گذشته برگزار شده بود؛ اما به دلیل اعتراض برخی از تیم ها از جمله تیم ملی ایران به نتایج این مسابقه اعلام نتیجه نهایی آن به امروز موکول شد.
از نکات بارز موفقیت تیم ملی غریق نجات، حضور ایلخان نوری رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی در ترکیب تیم ایران می باشد که با کسب این مدال موفق شد تعداد مدال هایش در این دوره از رقابت های قهرمانی جهان را به عدد 2 برساند.
نوری در روز اول این رقابت ها نیز موفق شده بود در ماده امدادی٥٠ در ٤ متربا مانع یک مدال طلا به دست بیاورد.
ورزشی ** 2052

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش تيم غريق نجات امدادي ايلخان نوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی

فدراسیون کشتی مجموعا یک و نیم میلیارد تومان پاداش به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ صربستان اهداء کرد.

به گزارش ایسنا، مبلغ یک و نیم میلیارد تومان به ۹ مدال‌آور رقابت‌های کشتی آزاد و فرنگی جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی توسط فدراسیون کشتی اهداء شد.

برای تیم ملی کشتی آزاد زارع مدال طلا، حسن و امیرمحمد یزدانی مدال نقره و نخودی مدال برنز و برای تیم ملی کشتی فرنگی میرزازاده مدال طلا، مهمدی مدال نقره،  ساروی، محمدرضا گرایی و دادمرز مدال برنز کسب کردند.

پیش از این نیز پاداش و حقوق ماهانه مصوب فدراسیون به مدال‌آوران جهانی به ترتیب برای مدال‌های طلا، نقره و برنز ۵۰۰، ۲۰۰ و ۱۰۰ میلیون تومان و ماهانه ۳۰، ۱۵ و ۱۰ میلیون تومان اهدا شده بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پایان کار نمایندگان ایران در تفنگ سه وضعیت آقایان
  • پاداش یک‌ و نیم میلیاردی فدراسیون کشتی به ۹ مدال‌آور رقابت‌های جهانی
  • دختران کردستان نایب قهرمان رقابت‌های وزنه‌برداری جوانان ایران شدند
  • ورود ۹۰۰ خودروی امدادی جدید به چرخه امداد و نجات
  • جام جهانی تیراندازی| دست رستمیان از کسب مدال کوتاه ماند
  • غرق شدن جوان ٣۰ ساله دزفولی در رودخانه دز
  • کسب ۳ مدال طلا توسط بانوی وزنه بردار کردستانی
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی 
  • ثبت تقویم مسابقات کشوری دوومیدانی ایران در فدراسیون جهانی
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم