Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@07:02:28 GMT

جدیت استاندار کرمان در پیگیری مصوبات

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۲۵۱

جدیت استاندار کرمان در پیگیری مصوبات

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: تا زمانی که رتبه فضای کسب و کار کشور ما ۱۲۴ باشد، صحبت کردن از جذب سرمایه گذاری خارجی بیهوده است، زیرا ۱۲۳ جای دیگر بهتر از ما برای سرمایه گذاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که این وضعیت درست نشود، حرف‌ها بی نتیجه است و حتی برخی از کشور‌های همجوار ما رتبه ۱۰ را در فضای کسب و کار دارند و این شرایط موجب جذب حتی سرمایه گذاران داخلی ما می‌شود.

فدایی تصریح کرد: سرمایه گذاران ما در معادن استرالیا سرمایه گذاری می‌کنند که این مسئله خجالت آور است و اخیرا رتبه استان کرمان در فضای کسب و کار کشور به رتبه ۱۸ تنزل یافته است.

استاندار کرمان با ابراز نگرانی از نحوه فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری گفت: باید فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری ادامه یابد که در این صورت امیدوار به بهبود فضای کسب و کار هستم تا بتوانیم سرمایه گذار داخلی و خارجی جذب کنیم.

وی افزود: وضعیت سرمایه گذاری خارجی به طور نسبی در استان کرمان بد نبوده، اما کم است و جای کار بسیار بیش از این وجود دارد و باید با سرعت بیشتری کار را دنبال کنیم تا مشکلات از جمله بحث اشتغال حل شود.

فدایی تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از زمان بندیِ سال عقب هستیم و باید مسئولان توجه کرده و ماهانه روند کار کنترل شود تا در پایان سال به ۱۰۰ درصد برسیم.

استاندار کرمان گفت: باید مصوبه جلسات و صورت‌جلسه پیگیری و عملی شود، نتیجه بی توجهی به این موارد همین است که پیشرفت نکرده ایم و مردم مشکل دارند.

وی افزود: بنده این موارد و صورتجلسات را پیگیری می‌کنم، زیرا براین اساس داریم توسعه استان را برنامه ریزی می‌کنیم، اگر دستگاهی قانع نشده که می‌شود کاری را انجام داد، چیزی نوشته نشده، اما زمانی نوشته می‌شود باید کار کرده، جدی و به امضاء متعهد باشیم.

فدایی با تاکید بر اینکه بعد از این در صورت تکرار این موارد، نامه اداری رسمی به وزیر مربوطه ارسال خواهم کرد، گفت: اینگونه نمی‌شود کار کرد و اگر تعهدی نسبت به امضا‌ها وجود نداشته باشد، تکلیف را روشن می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

باید مصوبه جلسات و صورت‌جلسه پیگیری و عملی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد

امیر حسن‌زاده با بیان اینکه شهرک صنعتی شماره ۲ زرند در سال ۱۳۸۶ تملک، ولی متاسفانه به دلایل مختلفی مجوز استقرار و بهره‌برداری واحد‌های صنعتی صادر نشد، گفت: نهایتا در ۲۷ فروردین ماه امسال پس از ۴ بار بازنگری در طرح ارزیابی زیست محیطی مجوز شهرک مذکور به میزان ۳۰ هکتار از اراضی در اختیار و پس از ۱۷ سال وقفه خوشبختانه با همت تیم اقتصادی استان اخذ شد.

وی افزود: امیدوارم با مشارکت و سرمایه‌گذاری شاهد راه‌اندازی صنایع مختلف و ایجاد اشتغال در این شهرک باشیم.

میجانی مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان هم با اشاره به زیرساخت‌های موجود آب برق و گاز ودرمجموعه شهرک صنعتی زرند گفت: از هم‌اکنون این شهرک آماده واگذاری به سرمایه‌گذاران و واحد‌های مختلف تولیدی است.

شهرک صنعتی زرند ۱۷ سال راکد بود. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مصوبات سفر نخست رئیس‌جمهور به قم اجرایی نشده است
  • چینی‌ها برای ۱۲ هزار نفر در کرمان اشتغال ایجاد کردند
  • مهلت یک‌هفته‌ای استاندار برای ایجاد کارگروه ویژه اشتغال در لرستان
  • ضرب‌الاجل یک‌هفته‌ای استاندار برای پیگیری بیکاری لرستان
  • ۴۰۵ سرقت شده از منوجان در کهنوج کشف شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • شهرک صنعتی زرند بازگشایی شد
  • سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران رونمایی شد
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند