Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@19:51:36 GMT

جدیت استاندار کرمان در پیگیری مصوبات

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۲۵۱

جدیت استاندار کرمان در پیگیری مصوبات

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، محمدجواد فدایی استاندار کرمان در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان کرمان گفت: تا زمانی که رتبه فضای کسب و کار کشور ما ۱۲۴ باشد، صحبت کردن از جذب سرمایه گذاری خارجی بیهوده است، زیرا ۱۲۳ جای دیگر بهتر از ما برای سرمایه گذاری وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا زمانی که این وضعیت درست نشود، حرف‌ها بی نتیجه است و حتی برخی از کشور‌های همجوار ما رتبه ۱۰ را در فضای کسب و کار دارند و این شرایط موجب جذب حتی سرمایه گذاران داخلی ما می‌شود.

فدایی تصریح کرد: سرمایه گذاران ما در معادن استرالیا سرمایه گذاری می‌کنند که این مسئله خجالت آور است و اخیرا رتبه استان کرمان در فضای کسب و کار کشور به رتبه ۱۸ تنزل یافته است.

استاندار کرمان با ابراز نگرانی از نحوه فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری گفت: باید فعالیت پنجره واحد سرمایه گذاری ادامه یابد که در این صورت امیدوار به بهبود فضای کسب و کار هستم تا بتوانیم سرمایه گذار داخلی و خارجی جذب کنیم.

وی افزود: وضعیت سرمایه گذاری خارجی به طور نسبی در استان کرمان بد نبوده، اما کم است و جای کار بسیار بیش از این وجود دارد و باید با سرعت بیشتری کار را دنبال کنیم تا مشکلات از جمله بحث اشتغال حل شود.

فدایی تصریح کرد: در اجرای پروژه‌های اقتصاد مقاومتی از زمان بندیِ سال عقب هستیم و باید مسئولان توجه کرده و ماهانه روند کار کنترل شود تا در پایان سال به ۱۰۰ درصد برسیم.

استاندار کرمان گفت: باید مصوبه جلسات و صورت‌جلسه پیگیری و عملی شود، نتیجه بی توجهی به این موارد همین است که پیشرفت نکرده ایم و مردم مشکل دارند.

وی افزود: بنده این موارد و صورتجلسات را پیگیری می‌کنم، زیرا براین اساس داریم توسعه استان را برنامه ریزی می‌کنیم، اگر دستگاهی قانع نشده که می‌شود کاری را انجام داد، چیزی نوشته نشده، اما زمانی نوشته می‌شود باید کار کرده، جدی و به امضاء متعهد باشیم.

فدایی با تاکید بر اینکه بعد از این در صورت تکرار این موارد، نامه اداری رسمی به وزیر مربوطه ارسال خواهم کرد، گفت: اینگونه نمی‌شود کار کرد و اگر تعهدی نسبت به امضا‌ها وجود نداشته باشد، تکلیف را روشن می‌کنیم.
انتهای پیام/ی

باید مصوبه جلسات و صورت‌جلسه پیگیری و عملی شود

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: استانداری اقتصاد مقاومتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ استاندار البرز در سالن جلسات شرکت عمران شهرجدید مهستان با هدف بررسی روند اجرای نهضت ملی مسکن در استان، تخصیص انشعابات، تامین زیرساخت ها، ایجاد هماهنگی بین مدیران، حل مسائل وموضوعات مهستان در ابعاد مختلف و... برگزار شد، افزود: ضرورت دارد کارگروه ویژه صدور پروانه برای نهضت ملی مسکن راه اندازی شود.

وی ادامه داد: در این کارگروه باید موانع رسیدگی و برطرف شده و روند صدور پروانه تسریع شود.

عبداللهی گفت: دستگاه های خدمات رسان باید همراهی و تعامل ویژه ای داشته و در کمترین زمان ممکن نسبت به اجرای تعهدات خود اقدام کنند. 

وی افزود: طرح الحاق ۵۰۰ هکتار به شهرجدید مهستان توسط مشاور ارائه شد و این اراضی در راستای تحقق بخشی از اهداف نهضت ملی مسکن مورد استفاده قرار می‌گیرد. 

استاندار البرز گفت: پیش پروانه اجرای نهضت ملی مسکن باید ظرف یک هفته صادر شود تا امور با سرعت پیش برود.

وی با بیان اینکه البرز براساس ابلاغ وزارت راه و شهرسازی در سال ۱۴۰۰ موظف به ساخت حدود ۱۰۰ واحد مسکن طی ۴ سال شده، افزود: در دولت مردمی سیزدهم در حوزه مسکن توجه و تاکیدات ویژه ای شده و یکی از مهمترین اولویت های کاری، مسکن است.

دیگر خبرها

  • طرح‌های توسعه و تجهیز مدارس امسال با جدیت دنبال می‌شود
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • به دنبال مسئول سازی، اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌ها هستیم
  • اتمام حجت معاون قضایی دادگستری کرمان پیرامون اجرای مصوبات بلا اقدام و ترک فعل‌های مدیران
  • تقویت ارتباط مدیران با مردم
  • استاندار لرستان: وضعیت اعتبارات مصوباتی که به اتمام نرسیده‌اند، پیگیری می‌شوند
  • مسئولان مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور را پیگیری کنند
  • تأکید استاندار بر پیگیری اعتبارات طرح‌های نیمه تمام لرستان
  • تک‌صدایی در لرستان نباید داشته باشیم/ هدف‌گذاری برای سفر دوم دولت
  • مصوبات شورای مسکن در شهرجدید مهستان، گره نهضت ملی مسکن در این شهر را باز کرد