Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-05-04@03:25:25 GMT

سکان سرپرستی استان تهران در دست شکراله حسن بیگی

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۵۲۷۷

به گزارش وانانیوز، 

صبح امروز(یکشنبه) در راستای اجرای قانون منع بکارگیری بازنشستگان محمدحسین مقیمی به کار خود به عنوان استاندار تهران خاتمه داد و سکان سرپرستی با حکم وزیر کشور به شکراله حسن بیگی سپرده شد.

شکرالله حسن بیگی سرپرست استانداری تهران در مراسم معارفه سرپرست استانداری تهران گفت: امیدوارم در جهت خدمت رسانی به مردم با نیرو و تلاش بیش از پیشی حرکت کنیم و از توجه وزیر کشور برای اعتماد به بنده تقدیر و تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این دومین بار است که در دو مسئولیت بعد از رفتن آقای مقیمی سرپرستی را بر عهده می‌گیرم. بار نخست در استان مرکزی در هنگام رفتن آقای مقیمی من سرپرست شدم و این بار برای دومین بار پس از رفتن ایشان به عنوان سرپرست محسوب می‌شوم و با توجه به ویژگی‌های آقای مقیمی کار بسیار سخت است.

حسن بیگی ادامه داد: امیدوارم معاونین و مدیران تلاش بیشتری کنند تا کمبودهایی که من احساس می‌کنم به ویژه با نبود آقای مقیمی در استانداری تهران، جبران شود. این جلسه تودیع و معارفه نیست و زمانی که دولت برای استانداری تهران تصمیم گیری کنند. به صورت در خور از زحمات آقای مقیمی تقدیر خواهد شد.

منبع: وانا

کلیدواژه: استاندار تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۵۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان گفت: یک گروه سرود در بخش آزاد به سرپرستی زهراشفیعی با سرود خوشا غریاز دهکرد و گروه کانونی به سرپرستی پریسا اردشیری باسرود عهد وپیمان به جشنواره سرود «نغمه‌های روشن فردا» راه یافتند.
واحد افزود: این دو گروه سرود به مرحله کشوری راه یافتند.
وی گفت: این دو گروه با ۱۴گروه دیگرتابستان امسال به رقابت خواهند پرداخت.

دیگر خبرها

  • راه یافتن گروه سرود چهارمحال و بختیار به جشنواره «نغمه‌های روشن فردا»
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • راه اندازی سامانه سوت زنی برای مشاوران املاک
  • مقیمی: مأموریت تدوین نظام‌نامه دانشگاه تمدن‌ساز به دانشگاه تهران واگذار شد
  • مسابقات امداد و نجات معادن و صنایع معدنی کشور
  • دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران افتتاح شد
  • دست آفریده های زنان شهرتهران، در راه صادرات
  • اسبقیان: وضعیت سرپرستی در فدراسیون‌ها را جمع می‌کنیم
  • پس لرزه قرارداد پنهانی و ۲ میلیارد یورویی زاکانی با چین /علیرضا بیگی: هیچ ترسی وجود ندارد و هرکسی هرجا ایستاده فکر می‌کند باید چپاول کند