Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-01@04:53:59 GMT

اجرای طرح های اشتغالزایی بدون آمایش امکان پذیر نیست

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۱۶

اجرای طرح های اشتغالزایی بدون آمایش امکان پذیر نیست

ایلام - ایرنا - مدیر پروژه ‌های سرمایه‌گذاری اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: اگر تنها به فکر ارائه تسهیلات اشتغالزایی بدون آمایش باشیم اجرای آن امکانپذیر نخواهد بود.

رامین اسدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی هایی که صورت گرفته در قالب نهادهای توسعه ای طرح ها و ایده های نو با افراد کارآفرین می توانند در کنار هم قرار می گیرند و در مرحله بعد از تسهیلات استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه تسهیلات اشتغال بر مبنای خاصی به افراد پرداخت می شوند، افزود: ممکن است افرادی ایده های نو ارائه دهند،اما در دسته بندی های ما قرار نگیرند، زیرا بر مبنای مطالعات و قوانین مجلس دسته هایی با تعاریف معین مشخص شده و ما بر اساس آن تسهیلات را ارائه می دهیم.
اسدی در خصوص مبنا و اساس تعیین اولویت ها در اعطای تسهیلات تصریح کرد: در همه استان ها نشست هایی با عنوان طرح تکاپو برگزار و در آن به بررسی رسته های اولویت دار پرداخته شد که خروجی این امر به تایید کارگروه اشتغال استان ها رسید.
وی تاکید کرد: در سند اشتغال با توجه به مزیت نسبی استان ها امکان ایجاد صنایع مختلف سنجیده و خروجی آن مشخص شده است.
مدیر پروژه ‌های سرمایه‌گذاری اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی یادآور شد: پس از ثبت نام، ابعاد طرح پیشنهادی متقاضیان به لحاظ کیفی و کمی توسط کمیته فنی کارگروه اشتغال استان مورد بررسی قرار می گیرد و پس از تایید نهایی، طرح برای تامین اعتبار به بانک معرفی می شود.
وی اضافه کرد: پس از تصویب طرح ها در کارگروه های تخصصی، طرح برای اعطای تسهیلات به بانک های عامل منتخب شامل بانک توسعه تعاون، کشاورزی، پست بانک و صندوق کارآفرینی امید معرفی می شوند.
مدیر پروژه ‌های سرمایه‌گذاری اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بانک های عامل نیز پس از بررسی طرح، در صورت داشتن توجیه فنی و اقتصادی طرح آن را در نوبت دریافت وام اشتغال قرار می‌دهند.
7180/6034

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي وزارت كار اشتغالزايي ايلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از وزارت جهاد کشاورزی، رضا افلاطونی در نشست با فرمانده و کارکنان یگان حفاظت اراضی کشاورزی افزود: تلاش داریم در طرح حفاظت از اراضی کشاورزی مردم و سایر دستگاه‌ها ونهاد‌ها با سازمان امور اراضی کشور همکاری و برای انجام این کار مردم باید اعتماد کنند.

رئیس سازمان امور اراضی کشور اظهارداشت: همچنین باید به نیاز‌های مردم در حوزه گردشگری توجه و مناطقی تحت عنوان شهرک‌های گردشگری در خارج از اراضی کشاورزی فراهم شود تا خسارتی به اراضی کشاورزی وارد نشود.

وی تصریح کرد: برون‌سپاری فعالیت‌ها در حوزه اجرای احکام تبصره دو، نظارت دقیق بر فعالیت یگان حفاظت استان‌ها، اجرای گشت مشترک یگان حفاظت با سایر دستگاه‌های متولی زمین، هوشمندسازی نظارت و پایش هوشمند اراضی کشاورزی از مهمترین برنامه‌های یگان حفاظت برای سال جدید است.

فرمانده یگان حفاظت در ۳۴ شهرستان جدید استقرار می‌یابد

سرهنگ اکبر امینی فرمانده یگان حفاظت از اراضی کشاورزی گفت: در سال جدید در ۳۴ شهرستان بحرانی کشور از بابت ساخت‌وساز‌های غیرمجاز، فرمانده یگان حفاظت اراضی منصوب خواهد شد.

وی افزود: تاکنون سامانه رصد و پایش هوشمند اراضی کشاورزی در ۳۱ استان راه‌اندازی شده و در سال جاری در استان سیستان و بلوچستان نیز راه‌اندازی خواهد شد.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • سبدگردانی با سرمایه کم امکان‌پذیر است؟
  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذی‌ربط امکان‌پذیر است
  • حفاظت از اراضی کشاورزی با مشارکت مردم و دستگاه‌های ذیربط امکان‌پذیر است
  • پرداخت بیش از ۳۴ هزار فقره تسهیلات اشتغالزایی به معرفی شدگان نهادهای حمایتی در دولت مردمی
  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • سرمایه گذاری انرژی های تجدید پذیر در استان اصفهان
  • بدهی ابر بدهکاران بانکی؛ بیش از ۷۰ درصد پایه پولی کشور