Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-03@22:26:11 GMT

نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد یک سیر تکاملی دارد

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۰۶۹

نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد یک سیر تکاملی دارد

نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد پایان راه نیست و حتماً یک سیر تکاملی دارد. چند سال است که حرکت‌های خوبی در زمینه مساجد و الگوهای مربوط به مدیریت آن آغاز شده است.

به گزارش خبرنگار مسجد و کانون های مساجد خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام علیدادی سلیمانی، نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان از مهمانان روز ششم نمایشگاه تخصصی مدیریت مسجد بود، گفت: مساجد حقیقتاً مراکز تربیت انسان است و ما در خصوص مدیریت مسجد و نحوه اداره آن کمتر با برنامه کار کرده‌ایم، می‌طلبید که جایی طرح و نقشه مناسبی برای اداره مسجد ارائه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با بیان اینکه در نمایشگاه، ریل‌گذاری این بحث‌ها را از ابتدا تا انتها شاهد بودیم، گفت:هر کار مهم و کلان در حوزه فرهنگ که بخواهد تحول‌آفرین باشد، نیاز به نقشه راه دارد. بدون این نقشه نمی‌توان نقشه دل‌خواه را به دست آورد. نقشه راه هم باید به وسیله چهره‌های فرهیخته، باانگیزه و دانشمند در این زمینه تدوین شود.

 

بنابرگزارش پایگاه تخصصی مسجد، علیدادی سلیمانی ادامه داد: گروه‌های باانگیزه خوبی در این نمایشگاه کنار هم جمع شده‌اند و این نقشه را طراحی کرده‌اند و به خوبی خود را در نمایشگاه نشان داده است. نکته سوم هم اینکه نمایشگاه پایان راه نیست و حتماً یک سیر تکاملی دارد. چند سال است که حرکت‌های خوبی در زمینه مساجد و الگوهای مربوط به مدیریت آن آغاز شده است، ان‌شاءالله این حرکت در بستر چنین نمایشگاه‌ها و ایده‌هایی روز به روز کامل‌تر و عملیاتی‌تر شود تا نه تنها مردم کشورمان بلکه جهان اسلام بتوانند از آن بهره لازم را ببرند

پایان پیام/40

منبع: شبستان

کلیدواژه: شیراز تامین اجتماعی هفته بسیج جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان 9 ربیع الاول جشن آغاز امامت حضرت مهدی آغاز امامت امام زمان عج ظهور امام زمان عج شبستان یزد مدیریت مسجد مسجد طراز اسلامی مسجد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۰۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک

به گزارش خبرنگار مهر، پیمان عین القضاتی ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به شعار شورای ششم در حوزه فرهنگی و اجتماعی مبنی بر توسعه نشاط و شادابی و گردشگری با تاکید بر هویت شهری اظهار کرد: ساخت پارک‌های تخصصی و ورزشی یکی از رویکردهای اصلی شورای ششم بوده که در این راستا نخستین پارک شطرنج با بیش از ۲۷ میز شطرنج تخصصی آماده بهره برداری است.

وی همچنین ادامه داد: در همین راستا نخستین پارک تخصصی تریال ویژه دوچرخه سواری و اولین زمین تخصصی ساحلی ویژه فوتبال و والیبال، مقابل ورزشگاه شهدای پنج مرداد افتتاح شده است.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر اراک با بیان اینکه توجه ویژه به ایجاد پارک‌های تخصصی همچنان در دستور کار است، افزود: اولین زورخانه در اراک با استانداردهای ملی در اراک ایجاد شده است.

وی با اشاره به طراحی پروژه نورالشهدا با ۱۶۰ هکتار به عنوان یکی از بزرگترین پروژه‌های گردشگری و تفریحی و ورزشی سطح کشور افزود: بیش از ۱۲ هکتار کاربری این منطقه به مراکز خدماتی و تفریحی تعلق می‌گیرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی اراک گفت: در راستای توجه به مناطق کم برخوردار تأسیس زمین‌های چمن مصنوعی در دستور کار قرار گرفته است که امسال در کوی سجادیه، کوی ابوالفضل، شهرک اندیشه و کوی هجرت ایجاد می‌شود.

عین القضاتی بیان کرد: تأسیس سالن‌های چند منظوره فرهنگی اجتماعی با ۱۵۰۰ مترمربع در حال بهره برداری و احداث است.

وی با اشاره به اینکه هویت محله‌ای مدنظر قرار دارد، افزود: طرح محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ محله دستور کار قرار گرفته است که شورای محلات در این محله‌ها افتتاح می‌شود.

کد خبر 6094439

دیگر خبرها

  • برگزیدگان همایش تئاتر بچه‌های مسجد استان قم معرفی شدند
  • برگزاری نشست‌های تخصصی بیست و هشتمین همایش و نمایشگاه ملی مهندسی نقشه‌برداری
  • بیست و هشتمین همایش ملی مهندسی نقشه برداری و اطلاعات مکانی در ایستگاه آخر
  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • به‌روزرسانی نقشه راه هوشمندسازی شهرداری اصفهان
  • فعالیت تخصصی کانون‌های مساجد آذربایجان غربی در حوزه جمعیت و جوانی
  • عزم جدی مدیریت شهری اصفهان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان
  • تداوم راه شهیدان با فعالیت جوانان در مساجد
  • اجرای محله محوری مسجد بنیان در ۵۵ منطقه اراک