Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-05@03:18:57 GMT

ارتقاء معيشت کارکنان نزاجا در دستور کار است

تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۷ | کد خبر: ۲۱۵۷۶۴۰۵

ارتقاء معيشت کارکنان نزاجا در دستور کار است

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- فرمانده نيروي زميني ارتش گفت که مساله کارکنان بسيار مهم است، از اين رو بايد ارتقاء معيشت کارکنان در دستور کار قرار گيرد.

به گزارش روز يکشنبه ايرنا از روابط عمومي نيروي زميني ارتش، امير سرتيپ کيومرث حيدري در يازدهمين همايش سراسري روحانيون نيروي زميني ارتش، گفت: نيروي زميني ارتش بخش وسيعي از ارتش را تشکيل مي دهد که روحانيون و روساي عقيدتي سياسي، مديريت مکتبي و کارکنان نظامي، مديريت نظامي را بر عهده دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به جمعيت و ماموريت هاي متعدد نيروي زميني ارتش، گفت: امروزکارکنان غيور نيروي زميني ارتش در اقصي نقاط کشور به پاسداري از مرزها مشغول هستند و محصول حضور شبانه روزي آنها امنيتي است که در کشور حاکم است.
فرمانده نيروي زميني ارتش نوع ماموريت اين نيرو را بسيار متفاوت با ديگر نيروهاي ارتش قلمداد و خاطرنشان کرد: پايداري امنيت و حراست از مرزهاي جنوب شرق و شمال شرق بر عهده نيروي زميني ارتش است که در کنار تمام ماموريت هاي اين نيرو مي توان به حساسيت و سختي کار کارکنان نيروي زميني ارتش اشاره کرد.
امير حيدري تاکيد کرد: روحانيون و روساي عقيدتي سياسي نيروي زميني ارتش بايد مسير خدمتي و نوع ارائه کار را با توجه به حساسيت و سختي کار کارکنان اين نيرو تشخيص و خواسته هاي متقابل را مديريت کنند.
سيام*9612*1535
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۱۵۷۶۴۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم

ایسنا/سیستان و بلوچستان قرارگاه قدس جنوب شرق نیروی زمینی سپاه اعلام کرد چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر سیستان و بلوچستان بازداشت شدند.

به گزارش ایسنا، در اطلاعیه روابط عمومی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی آمده است: به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز (شنبه) رزمندگان قرارگاه قدس در یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات سیستان و بلوچستان چند نفر از عوامل تامین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در ۲ عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نخستین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی با ناو «شهید مهدوی»
  • ناو سپاه از مدار صفر درجه گذشت
  • بازدید فرمانده نیروی زمینی سپاه از مرزهای جنوب شرقی
  • ناو اقیانوس‌پیما و مجهز به موشک های بالستیک دوربرد سپاه از خط استوا گذشت +جزئیات مهم
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا گذشت
  • ببینید | شناور سپاه از خط استوا عبور کرد | اولین ماموریت در نیمکره جنوبی
  • اولین ماموریت اقیانوسی سپاه در نیمکره جنوبی
  • شناور موشکی سپاه از خط استوا عبور کرد
  • بازداشت عوامل پشتیبان گروهک جیش‌الظلم
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش